اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

بسیج رهرو راستین ائمه اطهار (ع) است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: بسیجیان از رهروان راستین ائمه اطهار (ع) به ویژه امام حسین (ع) هستند.

بسیج رهرو راستین ائمه اطهار (ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان تشکیل بسیج را یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: حضرت امام (ره) با درایت خاص خود بزرگترین تشکل مردمی را در حساس‌ترین زمان تشکیل داد که اگر سپاه و بسیج نبود، ما امروز همانند بسیاری از کشورها ‌در حال جنگ داخلی بودیم.

وی ابراز داشت: بسیجیان از رهروان راستین ائمه اطهار (ع) به ویژه امام حسین (ع) هستند که شهادت را پذیرا شدند تا زیر بار ذلت و خواری دشمنان نروند.

متقی افزود: اگر امروز مقام معظم رهبری با قدرت در مقابل استکبار جهانی می‌ایستد و مطالبی را بیان می‌دارد به این دلیل است و این بزرگوار خود را یک ‌بسیجی می‌داند که آماده نبرد با دشمنان است.

وی تصریح کرد: بزرگترین افتخار مردم کوهبنان این است که اکثر مردم عضو بسیج و از طرفی تمام‌ مسئولان شهرستان بسیجی و پای کار هستند. 

اکبر کردی فرمانده‌ ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان نیز در این دیدار اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری مهر تاییدی بر بسیج فعالیت‌های بسیج است و ‌بزرگترین افتخار برای بسیجیان محسوب می‌شود که در خط ولایت و رهبری حرکت می‌‌کنند و توانسته‌اند ‌رضایت مقام معظم رهبری را جلب کنند.

وی ابراز داشت: خوشحال هستیم که نام بسیجی و سرباز امام زمان (عج) را به بسیجیان داده‌اند و امیدواریم به گونه‌ای عمل کنیم که بتوانیم از این امتحان سربلند بیرون آییم.

کرد‌ی اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی ویژه نونهالان عاشورایی بسیج‌، دیدار فرماندهان و مسئولان ردهای سپاه و بسیج با ائمه جمعه‌، دیدار با خانواده شهدا‌، همایش بزرگ نوجوانان بسیجی متشکل از حلقه‌های نوجوانان هیئت‌های مذهبی ‌را از مهم‌ترین برنامه‌ها در هفته بسیج دانست.

وی مراسم ویژه عطر‌افشانی قبور مطهر شهدا‌، قرائت زیارت عاشورا در جوار حرم مطهر شهدای گمنام در همایش پیشکسوتان عاشورایی‌، برگزاری همایش منتظران موعود با حضور بسیجیان شهرستان‌، ‌برگزاری همایش ورزشکاران و قهرمانان بسیجی‌، ‌اجتماع بزرگ بسیجیان عاشورایی و هیئت‌های مذهبی همراه با اقامه نماز ظهر عاشورا در امامزاده بی بی عصمت‌، برگزاری مسابقات قرآنی بسیج، اجتماع بزرگ زنان عاشورایی‌ و ... را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج یاد کرد.

انتهای پیام/80012/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول