اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

بسیج در تمامی عرصه‌ها در راه اسلام حرکت کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کوهبنان گفت: حمایت‌های ‌امام راحل و مقام معظم رهبری از شجره طیبه بسیج و بسیجیان سرافراز طی 3 دهه گذشته مهر تأییدی است که بسیج در تمام عرصه‌ها در راه امام‌، انقلاب و اسلام حرکت کرده است.

بسیج در تمامی عرصه‌ها در راه اسلام حرکت کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام ‌عباس صالح‌نیا پیش از ظهر امروز در دیدار با بسیجیان کوهبنان اظهار داشت: حمایت‌های ‌امام راحل و مقام معظم رهبری از شجره طیبه بسیج و بسیجیان سرافراز طی سه دهه گذشته مهر تأییدی است که بسیج در تمام عرصه‌ها در راه امام‌، انقلاب و اسلام حرکت کرده است.

وی ابراز داشت: در تاریخ اسلام سابقه حضور بسیجیان و افراد مختلف حتی از سن کودکی به چشم می‌خورد که در تمام‌ صحنه‌ها و مسائل اجتماعی حضور داشتند و در دوران پیروزی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع مقدس نیز شاهد حضور بسیجیان به صورت گسترده بودیم.

صالح‌نیا تصریح کرد: در انقلاب و دفاع مقدس حضور افراد مسن‌، نوجوان و جوان را داشتیم که عاشق و شیفته این حضور بودند و این امر نشان از ارزش و اهمیت بسیج است.

وی عنوان کرد: حضرت امام خمینی (ره) که خود عالم‌، عامل، سیاستمدار باتقوایی بود به هیچ چیز افتخار نکرد، مگر به بسیجی بودن خود و سرانجام خود را با بسیجیان گره زد و فرمود، امید‌وارم خداوند مرا با بسیجیان محشور کند.

صالح‌نیا ابراز داشت: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در هر ملاقاتی با بسیجیان نهایت تشکر و رضایت خود را از این شجره طیبه ابراز داشتند که این خود افتخاری بزرگ برای بسیج و بسیجیان است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند افتخار بسیجی بودن‌، بسیجی ماندن و بسیجی رفتن را به همه ما عنایت فرماید که تا آخرین لحظه عمر از خداوند‌، امام و رهبری همچنین شهدای عزیز جدا و عقب نمانیم.

امام جمعه کوهبنان سپس به شکست صهیونیست در جنگ با مردم غزه اشاره کرد و افزود: بالاترین سند شکست صهیونیست پذیرش آتش بس بود که ‌در ملت غزه در این ایام شاهد بودیم.

وی با اشاره به آیات قرآن که اگر کسی به شما تجاوز کرد، شما هم عکس‌العمل نشان دهید‌ عنوان کرد: پرتاب موشک از سوی گروه مقاومت غزه بیانگر این پیام قرآنی است و از سوی دیگر مقاومت مردم غزه یک نوع «هیهات من الذله» عملی بود که رزمندگان غزه به دشمن فهماندند ما تا آخرین لحظه مقاومت می‌کنیم، اما زیر بار ظلم و ستم نمی‌رویم‌.

انتهای پیام/80012/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول