اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان:

اقتصاد مقاومتی کشور را از بحران تحریم‌ها عبور می‌دهد

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: اقتصاد مقاومتی عبوردهنده کشور از بحران تحریم‌ها است.

اقتصاد مقاومتی کشور را از بحران تحریم‌ها عبور می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامرضا ملک‌علیپور در یازدهمین جشنواره دانشجویان مبتکر و ممتاز بسیجی گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و تبریک سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه، اظهار کرد: هدف از صدور فرمان تشکیل بسیج طلبه و دانشجو از طرف امام راحل وحدت حوزه و دانشگاه به عنوان دو بال پیشرفت عدالت‌محور در کشور، دفاع از اسلام ناب، پیشرفت و خودکفایی و تشکیل حکومت جهانی اسلام بود.

وی با بیان اینکه امروز کشور پس از پشت سر گذاشتن 24 سال از صدور این فرمان تاریخی پیشرفت‌های خیره کننده‌ای را در علوم مختلف کسب کرده است، افزود: این پیشرفت و استقلال محصول خودباوری، عزت و تلاش مضاعف جوانان نخبه بسیجی است.

این مسئول به وجود تحریم‌های اقتصادی در کشور و فشار و ستم‌های متعددی که مردم ایران از طرف دشمنان متحمل شده‌اند اشاره کرد و گفت: تلاش و همت مضاعف و توجه همه جانبه به تولیدات و داشته‌ها از راه‌های مبارزه و مقابله با این تهدیدهاست.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اکنون کشور در حال عبور از یک پیچ تاریخی است، افزود: اقتصاد مقاومتی عبور دهنده کشور از بحران تحریم‌هاست.

ملک‌علیپور به نقش مردم در استفاده از تولیدات داخلی اشاره کرد و یادآور شد: فرهنگ‌سازی و ارتقای اعتماد مردم به تولیدات داخلی در این زمینه بسیار مهم است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان درباره برپایی یازدهمین جشنواره دانشجویان ممتاز و مبتکر بسیجی گیلان یادآور شد: 307 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از داوری، 22 اثر برگزیده در این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفت.

وی تجلیل از 70 دانشجوی ممتاز و بسیجی عضو شوراهای مرکزی بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها و قبول شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دارای رتبه بالا را از دیگر برنامه‌های این جشنواره عنوان کرد.

ملک‌علیپور با بیان اینکه جشنواره مذکور به نام پدر موشکی ایران «حسن تهرانی‌مقدم» مزین شده است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی هر کشوری سرمایه‌های آن کشور هستند.

انتها پیام/84002/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول