اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان:

اقتصاد مقاومتی گفتمان قالب در جامعه شود

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سپاه قدس گیلان گفت: موضوع مهم اقتصاد مقاومتی باید به گفتمان قالب در جامعه تبدیل شود.

اقتصاد مقاومتی گفتمان قالب در جامعه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، عباس بایرامی در جمع دانشجویان بسیجی طرح ولایت استانی بسیج دانشجویی گیلان در اردوگاه هفتم تیر رامسر با بیان اینکه دانشجویان بسیجی طرح ولایتی بهترین جوانان بسیجی هستند، اظهار کرد: دانشجویان بسیجی طرح ولایت آینده‌سازان ایران اسلامی هستند.

وی افزود: اگر نیروهایی در تراز انقلاب اسلامی در جامعه تربیت شوند آینده نظام اسلامی امیدبخش و روشن خواهد بود.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان، فرمایش‌ها و دستورهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را در صدر توجه و برنامه‌های بسیج دانشجویی دانست و اذعان کرد: هنوز فاصله ما با گفتمان ولایت زیاد است.

وی با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی و فشارهای اقتصادی دشمنان نظام اسلامی، ابراز کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی سخن امروز مقام معظم رهبری نیست و ایشان بیش از پنج سال پیش این موضوع را مطرح کردند.

بایرامی با تاکید بر اینکه موضوع مهم اقتصاد مقاومتی باید به گفتمان قالب در جامعه تبدیل شود، گفت: بیش از 33 سال است که نظام اسلامی و مردم تحریم‌ها را تجربه می‌کنند و این فشارها برای ملت ایران جدید نیست.

وی پایه و ریشه تمام اقدام‌های بسیج دانشجویی را در حوزه بصیرتی و معرفتی دانست و متذکر شد: اگر در بین افراد معرفت نباشد هیچ کاری به درستی و با موفقیت انجام نمی‌شود.

این مسئول، طرح ولایت را مهم‌ترین کار و فعالیت بسیج دانشجویی در سطح کشور نامید و تصریح کرد: باید به دنبال استمرار و کیفیت‌بخشی در کارها بود.

وی از دانشجویان بسیجی خواست تا سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را مورد بررسی قرار دهند و افزود: اکنون همه ما مخاطب سخنان مقام معظم رهبری هستیم.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان، با اشاره به نیازهای امروز دانشجویان بسیجی، ابراز کرد: فکر، تحلیل و روشنگری در مسایل و موضوعات مختلف نیاز امروز دانشجویان بسیجی است.

وی افزود: دانشجویان بسیجی در هر جمع دانشجویی باید فکری روشن‌تر و زبانی موثرتر داشته باشند.

بایرامی با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری ریشه در سخنان امام خمینی (ره) دارد، اذعان کرد: امام خمینی (ره) در سال 67 و در پیام تاسیس بسیج دانشجویی فضای جنگ نرم دشمنان را ترسیم کردند و از عملکرد دشمن در آینده خبر دادند.

وی حضور بسیج در تمام عرصه‌ها را از رهنمودهای امام راحل (ره) دانست و یادآور شد: امام خمینی (ره) خاستگاه جنگ نرم دشمن را در حوزه و دانشگاه دیدند و از حضور عوامل نفوذی در این مراکز خبر دادند.

انتهای پیام/84001/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول