اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتستان:

ماموریت اصلی بسیج تحقق اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتستان گفت: ماموریت اصلی بسیج در قالب طرح صالحین، تحقق اقتصاد مقاومتی است.

ماموریت اصلی بسیج تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان احمد عالی ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: گسترش ارزش‌های اصیل اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امری لازم و ضروری در شرایط کنونی است.

وی افزود: امروز دشمنان با ترفندهای مختلف برای کمرنگ کردن فرهنگ ارزشی تلاش می‌کنند که باید با برنامه‌ریزی و گسترش فرهنگ ارزشی در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه دشتستان با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج خاطر نشان کرد: امسال بیش از 400 برنامه در هفته بسیج توسط اقشار مختلف بسیج اجرایی می‌شود.

عالی اظهار داشت: حوادث پر التهاب شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران ضرورت تشکیل یک نیروی منسجم همگانی را برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن ایجاب می‌کرد که به همین دلیل امام خمینی(ره) در 5 آذر ماه 1358 فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد.

وی در ادامه ضمن بیان فرمایشات امام خمینی(ره) در ارتباط با بسیج و ضرورت آماده‌سازی همه جانبه مردم در قالب این شجره طیبه تصریح کرد: بسیج مستضعفین ریشه در عاشورای حسینی دارد و بسیجیان از ابتدای پیروزی انقلاب این موضوع را ثابت کرده‌اند که امسال با تقارن هفته بسیج و ایام محرم برنامه‌های این هفته بیشتر رنگ و بوی عاشورایی دارند.

عالی با اشاره به اینکه عملکرد بسیج بر اساس شجره طیبه صالحین است گفت: امسال بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری ماموریت اصلی بسیج در قالب طرح صالحین، تحقق اقتصاد مقاومتی است که هر کدام از اقشار بسیج وظیفه دارند راهکارهای مناسبی را برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن به مردم ارائه بدهند.

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان اضافه کرد: در طول هفته مبارک بسیج برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری یادواره‌های شهدا، نشست‌های بصیرتی سیاسی، مسابقات ورزشی، سرکشی از خانواده‌های شهدا، دیدار با ائمه جمعه، تجلیل از بسیجیان نمونه، مسابقات قرآن، نشست حلقه‌های طرح صالحین، تجلیل از بسیجیان نمونه توسط رده‌ها و اقشار مختلف بسیج اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/2451/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول