اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جوانی:

دانشجویان نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی را از مسئولان مطالبه کنند

خبرگزاری فارس: مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دانشجویان نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی را از مسئولان مطالبه کنند.

دانشجویان نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی را از مسئولان مطالبه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار یدالله جوانی ظهر امروز در حاشیه گردهمایی دانشجویان بسیج استان در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: بسیج دانشجویی باید برخورد با مفاسد را از مسئولان مطالبه کند و پرچم عدالت را به دست بگیرد.

وی فعالیت قوه قضائیه در زمینه کشف بانیان اصلی فساد بزرگ مالی تحسین‌ برانگیز دانست و تصریح کرد: نقش قوه قضاییه در این روند بسیار عالی و پررنگ بوده است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه دانشجوی بسیجی باید مطالبه‌گر باشد ادامه داد: همچنین دانشجویان بسیجی در راستای بالاتر رفتن جذب دانشجویان به این ارگان باید اخلاق بهتری داشته باشند و از لحاظ درسی ممتاز باشند.

سردار جوانی در ارتباط با تبیین اقتصاد مقاومتی در جامعه خاطرنشان کرد: باید ابتدا این روند را از مسئولان مطالبه کرد و  دانشگاه‌های ما می‌توانند با برگزاری همایش‌ها و کرسی‌های آزاداندیشی در این مهم نقش پررنگی ایفا کنند.

وی تاکید کرد: دانشجویان باید با مطالبه از سران کشور در زمینه‌های مختلف آنها را به سمت وحدت و یکپارچگی همان‌گونه که رهبر انقلاب فرموده‌اند هدایت کنند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: نقش دانشگاه‌ها در تبیین فعالیت‌های دشمنان بسیار پررنگ است.

جوانی اصلاحات کنونی را با اصلاحاتی که امام حسین(ع) انجام می‌دادند متفاوت دانست و اضافه کرد: اصلاحاتی که امام حسین آن را انجام می‌دادند با اصلاحاتی که سبب ذلت افراد می‌شود بسیار متفاوت است و ملت ایران نباید فریب این اصطلاحات و کلمات را بخورند.

وی با تاکید بر اینکه اصلاحاتی که در پی سازش با آمریکا باشد اصلاحات نیست اظهار کرد: اصلاحات باید مانند اصلاحات امام حسین(ع) باشد که در برابر یزید ایستادگی کردند تا اسلام را احیا و زنده کنند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه عرصه انتخابات عرصه مبارزه با دشمن است متذکر شد: دشمنان می‌خواهند این صحنه را با سخت کردن شرایط برای ملت ایران تنگ بگیرند لذا در این راستا ملت باید هوشیار باشد.

انتهای پیام/70001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول