اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قزوین

چهره تیم‌های فینالیست والیبال امیدهای بانوان کشور مشخص شد

خبرگزاری فارس: تیم‌های راه یافته به دیدار نهایی رقابت‌های والیبال امیدهای دسته دوم بانوان کشور در قزوین مشخص شدند.

چهره تیم‌های فینالیست والیبال امیدهای بانوان کشور مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در جریان برگزاری مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی بانوان کشور که در قزوین برگزار شد، تیم‌های توابع تهران و گلستان با پیروزی مقابل رقیبان خود در مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند به دیدار نهایی این مسابقات راه پیدا کنند.

در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها تیم بانوان قزوین مقابل تیم همدان قرار گرفت که در پایان با نتیجه سه بر صفر بازی را به این تیم واگذار کرد و از حضور در دیدار پایانی این مسابقات محروم شد.

اما در دیگر بازی مرحله نیمه‌پایانی این مسابقات تیم توابع تهران با نتیجه سه بر یک تیم گلستان را از پیش رو برداشت و موفق شد جواز حضور در دیدار پایانی این مسابقات را به دست آورد.

تیم قزوین هم که در جریان روز نخست این مسابقات و در مرحله مقدماتی در گروه سه تیمی با تیم‌های گلستان و کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته بود، در بازی نخست خود با نتیجه سه بر صفر بازی را به تیم گلستان واگذار کرد و در دیدار دوم خود تیم کهگیلویه و بویراحمد را با نتیجه 3 بر صفر از پیش ‌رو برداشته تا به عنوان تیم دوم جواز حضور در جمع چهار تیم پایانی را کسب کرده باشد.

رقابت‌های قهرمانی امیدهای والیبال دسته اول کشور که با حضور هفت تیم گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، توابع تهران و همدان از روز پنج‌شنبه 25 آبان ماه در سالن ورزشی بعثت قزوین آغاز شده بود، به کار خود خاتمه خواهد داد.

انتهای پیام/77004/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول