اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قزوین

رقابت‌های والیبال امیدهای بانوان کشور به پایان رسید

خبرگزاری فارس: روز دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی امیدهای دسته دوم بانوان کشور با انجام و برگزاری سه دیدار به پایان رسید.

رقابت‌های والیبال امیدهای بانوان کشور به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در روز دوم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها که با حضور هفت تیم از پنج شنبه بیست و پنجم آبان ماه در سالن بعثت قزوین در حال جریان است تیم‌های گلستان، توابع تهران و همدان به ترتیب موفق شدند با نتایج مشابه سه بر صفر از سد تیم‌های کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان عبور کنند.

تیم بانوان قزوین در روز دوم این رقابت‌ها با توجه به این که در گروه سه تیمی قرار داشت با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود.

اما در روز نخست این پیکارها نیز تیم والبیال توابع تهران با نتیجه سه بر دو از سد تیم همدان عبور کرد و تیم آذربایجان شرقی نیز با همین نتیجه موفق شد تیم سیستان و بلوچستان را از پیشرو بردارد.

تیم قزوین نیز در جریان روز نخست این مسابقات با نتیجه سه بر صفر بازی را به تیم گلستان واگذار کرد تا نخستین شکست خود را در این مسابقات کسب کند.

اما در آخرین روز مقدماتی این مسابقات تیم همدان با نتیجه سه بر صفر تیم آذربایجان شرقی را از پیشرو برداشت و تیم‌های سیستان و توابع تهران نیز به مصاف هم رفته‌اند.

اما در بازی دور آخر مقدماتی نیز تیم والیبال قزوین از ساعت 15 امروز به مصاف کهگیلویه و بویراحمد خواهد رفت که تنها در صورت شکست این تیم شانس حضور در دیدار نهایی را کسب خواهد کرد.

در این مسابقات تیم‌های گلستان، کهگیلویه و بویراحمد و قزوین در گروه اول قرار دارند و تیم‌های چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، توابع تهران و همدان نیز در گروه دوم این رقابت‌ها با یکدیگر پیکار می‌کنند.

این بازی‌ها در مرحله مقدماتی به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

تیم‌های برنده بازی‌های نیمه نهایی در صورت راهیابی به فینال این مسابقات در قالب تیم‌های اول و دوم این رقابت‌ها به طور مستقیم جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی امیدهای دسته یک کشور را به دست می‌آورند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی امیدهای دسته دوم بانوان کشور که از روز پنج شنبه 25 آبان ماه در سالن بعثت قزوین آغاز شده دوشنبه 29 آذرماه با شناخت تیم‌های برتر به کار خود خاتمه می‌دهد.

انتهای پیام/77004/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول