اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز افتتاح آکادمی ماهان رخ داد

تیم ماهان در مسابقات والیبال نشسته بانوان قهرمان شد

خبرگزاری فارس: تیم منتخب والیبال نشسته فولاد ماهان در مسابقات والیبال نشسته بانوان استان که به منظور افتتاح آکادمی والیبال نشسته فولاد ماهان برگزار شد به مقام نخست دست یافت.

تیم ماهان در مسابقات والیبال نشسته بانوان قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد ماهان، رقابت‌های والیبال نشسته بانوان استان اصفهان به منظور افتتاح آکادمی والیبال نشسته فولاد ماهان و شناخت استعدادهای برتر این رشته به صورت فشرده در مدت یک روز و در سالن مخابرات اصفهان برگزار شد و با قهرمانی تیم منتخب فولاد ماهان به پایان رسید.

این رقابت‌ها با شرکت 9 تیم که در سه گروه سه تیمی به رقابت پرداختند برگزار شد، منتخب فولاد ماهان، فلاورجان، آران و بیدگل، خمینی‌شهر، درچه، کاشان، شاهین‌شهر، گلپایگان و اصفهان تیم‌های حاضر در این مسابقات بودند.

فولاد ماهان در مرحله گروهی در برابر تیم‌های فلاورجان و آران و بیدگل با نتایج مشابه دو بر صفر به برتری رسید و به عنوان تنها تیم صعود کننده از گروه خود معرفی شد.

بانوان فولاد ماهان در مرحله پایانی رقابت‌ها نیز دو تیم قدرتمند کاشان و اصفهان را با نتیجه دو بر صفر شکست دادند تا بدین ترتیب به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها انتخاب شوند و تیم‌های اصفهان و کاشان نیز به ترتیب به مقام دوم و سوم دست یافتند.

انتهای پیام/غ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول