اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شفیعی به فارس خبر داد

راهیابی بانوی قمی به مرحله سوم اردوی تیم ملی والیبال بانوان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت والیبال استان قم از راهیابی بانوی والیبالیست قمی به مرحله سوم اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان خبر داد.

راهیابی بانوی قمی به مرحله سوم اردوی تیم ملی والیبال بانوان

سیدروح الله شفیعی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: برای حضور در مسابقات آسیایی والیبال بانوان مرحله سوم اردوی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان با حضور نفرات راه یافته به مرحله دوم از امروز آغاز می‌شود.

وی ابراز کرد: با برنامه ریزی فدراسیون والیبال کشورمان، دومین اردوی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در مسابقات آسیایی این رشته ورزشی در تهران برگزار شد و مهسا آراسته از تیم والیبال بانوان قم به این اردو دعوت شد.

دبیر هیئت والیبال استان قم افزود: این در حالی است که در دومین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال بانوان 28 بازیکن حضور داشتند که این تعداد بانوی والیبالیست از 13 استان کشور به تیم ملی والیبال بانوان کشورمان دعوت شده بودند و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار کردند.

وی عنوان داشت: بر اساس برنامه فدراسیون والیبال، بازیکنان دعوت شده به این اردو انتخاب شده از اردوی قبلی و لیگ‌های دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور و مسابقات امیدهای بانوان بودند که تمرینات خود را به مدت 11 روز زیر نظر میترا شعبانیان پیگیری کردند.

شفیعی ادامه داد: این سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان محسوب می‌شود که با حضور نفرات مورد نظر کادر فنی تیم ملی والیبال، برای حضور در مسابقات هشت تیم برتر قاره آسیا برپا شده است.

دبیر هیئت والیبال استان قم اضافه کرد: مرحله سوم اردوی تیم ملی والیبال بانوان با حضور 25 بازیکن در سالن پیکان برگزار می شود و بانوان والیبالیست ملی پوش به مدت 10 روز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در اردوی قبلی تیم ملی والیبال بانوان 29 بازیکن حضور داشتند که با نظر کادر فنی این تیم، در پایان مرحله دوم اردوی آماده سازی این تیم، چهار بانوی والیبالیست از بین نفرات حاضر در اردو کنار گذاشته شدند.

شفیعی ابراز داشت: مرحله سوم اردوی تیم ملی والیبال بانوان در حالی از امروز آغاز می‌شود که بانوی والیبالیست استان قم یعنی مهسا آراسته که عضو تیم اعزامی قم به رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بود نیز در این اردو حضور دارد.

دبیر هیئت والیبال استان قم در ادامه به زمان و مکان برگزاری مسابقات آسیایی والیبال بانوان نیز اشاره کرد و بیان داشت: تیم ملی والیبال بانوان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات هشت تیم برتر آسیا آماده می‌کند که شهریورماه به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این در حالی است که کادر فنی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان برای حضوری موفق در رقابت‌های آسیایی این رشته، در نظر دارند مسابقات تدارکاتی دوستانه با ترکیه برگزار کنند که فدراسیون به دنبال تحقق این درخواست است.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول