اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان یافتن مرحله نیمه نهایی

فینالیست‌های لیگ والیبال بانوان مازندران مشخص شدند

خبرگزاری فارس: با پایان یافتن مرحله نیمه نهایی لیگ والیبال بانوان مازندران، بانوان شهرهای امیرکلا و سلمانشهر به فینال این دوره از رقابت‌ها راه یافتند.

فینالیست‌های لیگ والیبال بانوان مازندران مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، با پایان یافتن مرحله نیمه نهایی لیگ والیبال بانوان مازندران، بانوان شهرهای امیرکلا و سلمانشهر به فینال این دوره از رقابت‌ها راه یافتند.

در روز دوم این رقابت‌ها که به میزبانی آمل در حال پیگیری است تیم سلمانشهر با نتیجه سه بر یک بانوان بابلکنار را مغلوب کرد.

در دیدار دوم این مرحله نیز امیرکلا سه بر یک بانوان میزبان آمل را شکست داد و به فینال این مسابقات راه یافت.

در روز سوم این رقابت‌ها که عصر امروز پیگیری می‌شود ابتدا مسابقات رده‌بندی انجام می‌شود که در آن آمل به دیدار بابلکنار می‌رود و در فینال این لیگ نیز سلمانشهر با امیرکلا مصاف می‌کند.

در دور مقدماتی این رقابت‌ها 18 تیم در چهار گروه با هم به رقابت پرداختند که در پایان از هر گروه دو تیم به مرحله پلی‌آف صعود کردند.

در دور پلی آف این مسابقات هشت تیم برتر مازندران شرکت داشتند تا به عنوان نماینده مازندران در مسابقات کشوری لیگ بانوان حضور یابند.

رقابت‌های لیگ والیبال بانوان مازندران از روز دوشنبه هفته جاری در سالن‌های ورزشی شهدا و فرهنگ شهر آمل کار خود را دنبال کرده که شامگاه امروز با معرفی تیم قهرمان به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول