اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت والیبال قزوین خبر داد

قزوین میزبان رقابت‌های والیبال امیدهای بانوان کشور

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت والیبال استان قزوین از برگزاری رقابت‌های والیبال امیدهای دسته دوم بانوان کشور خبر داد‌.

قزوین میزبان رقابت‌های والیبال امیدهای بانوان کشور

زهرا رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد‌: این رقابت‌ها از فردا با حضور هشت تیم به مدت پنج روز در سالن بعثت شهر قزوین برگزار خواهد شد.

وی افزود: تیم‌های اول و دوم این رقابت‌ها به طور مستقیم جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی امیدهای دسته یک کشور را به دست می‌آورند‌.

رسولی عنوان کرد‌: پیش از این قرار بود بیست تیم در این مسابقات حضور پیدا کنند و روز گذشته ما منتظر ورود تیم‌های بانوان به قزوین بودیم که متأسفانه بیشتر تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها از حضور در این مسابقات انصراف دادند‌.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قزوین مشکلات مالی را مهم‌ترین علت عدم حضور تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات دانست و عنوان کرد‌: هیئت‌ها از نبود حامی مالی رنج می‌برند که این روند پیشرفت را کند می‌کند.

سرمربی تیم والیبال‌ استان قزوین بیان کرد: شاگردانم از وضعیت جسمی و روحی خوبی برخوردار هستند و تلاش می‌کنیم بازی‌های خوبی را مقابل رقیبان به نمایش بگذاریم.

رسولی ادامه داد: با توجه به اینکه از امتیاز میزبانی سود می‌بریم همین امر انگیزه شاگردانم را برای ارائه بازی‌های منطقی و حساب شده برای پیروزی مقابل رقیبان افزایش می‌دهد که امیدوار هستیم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود در این مسابقات به نمایش بگذاریم.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قزوین تصریح کرد: این مسابقات امشب با حضور مسئولان برگزاری مسابقات قرعه‌کشی می‌شود تا تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را برای بازی‌هایی که قرار است برگزار کنند بشناسند.

سرمربی تیم والیبال استان قزوین اظهار امیدواری کرد: شاگردانم با توجه به امتیاز میزبانی و تمرینات منظم و هماهنگی که در ماه‌های اخیر انجام داده‌اند مزد تلاش‌های خود را با صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها کسب کنند.

انتهای پیام/77004/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول