اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم والیبال نشسته بانوان رفسنجان عنوان کرد

رفسنجان نایب قهرمان والیبال نشسته بانوان استان

خبرگزاری فارس: مربی تیم والیبال نشسته بانوان رفسنجان گفت: تیم والیبال نشسته بانوان رفسنجان موفق به کسب عنوان دوم استان کرمان شد.

رفسنجان نایب قهرمان والیبال نشسته بانوان استان

مرضیه یاقوت‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی استان کرمان اظهار داشت: بازی‌های انجام شده دور رفت به میزبانی کرمان بود که تیم رفسنجان پس از کرمان به مقام دوم نایل شد.

وی تصریح کرد: در ابتدا چهار تیم در این مسابقات شرکت کردند که یکی از تیم‌ها انصراف داد و مسابقات بین سه تیم کرمان‌، رفسنجان و سیرجان برگزار شد.

یاقوت خاطر‌نشان کرد: رفسنجان با حضور خوبی که در این مسابقه‌ها داشت پس از کرمان به مقام دوم رسید، برای این مسابقات بچه‌های تیم تمرینات زیادی انجام دادند و مزد خود را گرفتند.

وی بیان داشت: با وجود اینکه سالن‌ها به صورت محدود در اختیار تیم ما قرار می‌گرفت باز هم در مرکز استان توانستیم دو نفر از بچه‌های تیم والیبال نشسته رفسنجان را در خدمت تیم والیبال نشسته استان در‌ آوریم.

یاقوت بیان کرد: دور برگشت این سری از مسابقات بعد از ماه محرم و صفر به میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود و امیدواریم با تمرینات جدی‌تر بتوانیم در دور برگشت مقام بهتری کسب کنیم و از بازیکنان بیشتری برای تیم استان کرمان انتخاب داشته باشیم.

مربی تیم والیبال نشسته بانوان رفسنجان گفت: تمرینات این تیم از هفته آینده در سالن فرهنگیان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول