اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال آمل خبر داد

برگزاری کلاس مربیگری والیبال بانوان مازندران در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال آمل از برگزاری کلاس مربیگری درجه سه والیبال بانوان مازندران به میزبانی این شهرستان خبر داد.

برگزاری کلاس مربیگری والیبال بانوان مازندران در آمل

حسن کوچک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: کلاس مربیگری درجه سه والیبال بانوان مازندران در حال برگزاری است.

رئیس هیئت والیبال شهرستان آمل با اعلام اینکه این دوره از کلاس‌های آموزشی والیبال به میزبانی آمل در سالن ورزشی فرهنگ‌ شهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: این کلاس‌ها از روز پنج‌شنبه هفته گذشته هشت تیر آغاز شده و به مدت شش روز ادامه دارد.

کوچک‌زاده با اشاره به اینکه این کلاس‌های آموزشی با تلاش هیئت والیبال آمل آغاز شده، یادآور شد: 29 کارآموز از والیبال‌دوستان و علاقمندان به مربیگری این رشته ورزشی در بخش بانوان زیر نظر خانم روحانی از مدرسان فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کردند که 14 تیر سال جاری به کار خود پایان می‌دهند.

وی با اعلام اینکه در پایان این دوره به افراد برگزیده که حد نصاب نمرات را کسب کرده‌اند مدرک مربیگری درجه سه والیبال اعطا می‌شود، خاطرنشان کرد: ارتقای ورزش والیبال در سطح شهرستان آمل و استان مازندران مهم‌ترین خواسته ما است که امیدواریم این استان به جایگاه واقعی‌اش در بخش بانوان دست پیدا کند.

رئیس هیئت والیبال شهرستان آمل در مورد جایگاه والیبال مردان استان مازندران اشاره کرد و گفت: تیم کاله مازندران یکی از برترین تیم‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور است که توانست در سه دوره از حضور خود در لیگ برتر دو عنوان سومی را کسب کرده و در سال گذشته نیز قهرمان لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شود.

کوچک‌زاده در پایان اذعان داشت: هم‌اکنون کاله مازندران برای برگزاری جام باشگاه‌های والیبال آسیا در شانگ‌های چین حضور دارد و امیدواریم با درخشش بازیکنان و قهرمانی در آسیا به جام باشگاه‌های جهان راه یابد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول