اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور

ترکیب تیم والیبال بانوان قم مشخص شد

خبرگزاری فارس: ترکیب تیم اعزامی والیبال بانوان استان قم به مسابقات والیبال کارگران قهرمانی کشور مشخص شد.

ترکیب تیم والیبال بانوان قم مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسابقات والیبال قهرمانی بانوان کارگران کشور از امروز با شرکت تیم‌های استان‌های مختلف برگزار می‌شود و تیم جوانان بانوان قم با ترکیبی از برترین‌های استان در این پیکارها به مصاف حریفان می‌رود.

ترکیب تیم والیبال بانوان کارگران قم را در این دوره از مسابقات 11 بازیکن تشکیل می‌دهند که با آمادگی لازم، به منظور کسب یکی از سکوهای اول تا سوم پیکارهای قهرمانی والیبال کارگران زن کشور تلاش می‌کنند.

در ترکیب تیم والیبال بانوان کارگر استان قم فهیمه سعیدکیا، زکیه نعیم‌آبادی، محبوبه احمدی، نرگس قادری، اکرم تاج‌میری از ناحیه یک آموزش و پرورش استان قم و معصومه فروغی از ناحیه سه آموزش و پرورش حضور دارند.

این در حالی است که طاهره وفایی از ناحیه آموزش و پرورش بخش جعفرآباد، صغری فتحی از دانشگاه حضرت معصومه (س)، بتول موسوی و محبوبه غلامحسینی از دانشگاه قم به مربیگری سعیده سادات خلیلی از دانشگاه آزاد و مفید قم در این رقابت‌ها به میدان خواهند رفت.

مسابقات والیبال قهرمانی بانوان کارگر کشور در حالی به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود که بر اساس برنامه اعلام شده از سوی مسئولان برگزاری مسابقات، تیم‌های شرکت‌کننده در گروه‌های مقدماتی به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی یا گروهی، از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله دوم را به دست می‌آورند که از این مرحله به بعد تا شناخت چهار تیم پایانی برای حضور در مرحله نیمه نهایی، بازی‌ها به شکل حذفی به انجام خواهد رسید.

طبق برنامه بازی‌های این دوره، تیم والیبال کارگران اعزامی استان قم در گام نخست در این دوره از پیکارها در حالی برابر رقبا به میدان می‌رود که در ترکیب این تیم سعیده سادات خلیلی از مربیان با دانش و با تجربه والیبال قم است و برخی از اعضای این تیم نیز از بانوان والیبالیست قم در مسابقات قهرمانی و لیگ کشور محسوب می‌شوند.

والیبالیست‌های کارگر قم در حالی در پیکارهای قهرمانی کشور با حریفان مسابقه می‌دهند که امسال رقابت‌های والیبال قهرمانی کارگران کشور در هر دو بخش مردان و بانوان برگزار می‌شود و تیم بانوان قم برای نخستین بار به این مسابقات اعزام می‌شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول