اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گروه دوم مقدماتی؛

حریفان قم در لیگ والیبال بانوان مشخص شدند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت والیبال استان قم از مشخص شدن حریفان تیم قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

حریفان قم در لیگ والیبال بانوان مشخص شدند
سمانه شفاعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به قرعه کشی انجام شده در لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: بر اساس اعلام کمیته بانوان فدراسیون والیبال جلسه قرعه کشی مسابقات لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور با حضور مسئولین فدراسیون و نمایندگان تیم‌ها در فدراسیون والیبال برگزار شد.
وی ادامه داد: در رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور 12 تیم حضور دارند که برای کسب دو سهمیه صعود به پیکارهای لیگ برتر والیبال با یکدیگر در مراحل مختلف رقابت می‌کنند و یکی از تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات تیم هلال احمر قم است.
نایب رئیس هیئت والیبال استان قم اضافه کرد: در این مسابقات تیم والیبال هلال احمر به عنوان نماینده قم با ترکیبی از بازیکنان بومی و شاخص والیبال قم به مصاف حریفان می‌رود تا بتواند بعد از وقفه ای کوتاه بار دیگر جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند.
وی با اشاره به نحوه برگزاری رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور افزود: 12 تیم حاضر در این فصل از مسابقات در مرحله مقدماتی در سه گروه چهار تیمی با یکدیگر به شکل دوره‌ای به رقابت می‌پردازند.
شفاعتی ابراز داشت: در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله بعد را کسب می‌کنند که امیدواریم با توجه به توانمندی و قابلیت بسیار بالایی که اعضای تیم والیبال هلال احمر قم از آن برخوردار هستند، یکی از تیم‌های صعود کننده به مراحل بالاتر و در نهایت لیگ برتر باشیم.
وی در ادامه به گروه بندی صورت گرفته در بین 12 تیم حاضر در این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: در گروه نخست این مسابقات تیم‌های آباده شیراز، فارس و کرمان حضور دارند که با توجه به انصراف یکی از تیم‌های شرکت کننده این گروه تنها گروه سه تیمی رقابت‌های این فصل محسوب می‌شود.
نایب رئیس هیئت والیبال استان قم افزود: در گروه دوم این مرحله از رقابت‌ها تیم والیبال بانوان هلال احمر قم حضور دارد که برای صعود به مرحله بعد باید با تیم‌های والیبال بانوان اصفهان، خراسان رضوی و سمنان به رقابت بپردازد.
وی به تیم‌های حاضر در گروه سوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور نیز اشاره کرد و ادامه داد: در این گروه چهار تیم البرز، تهران، کردستان و گیلان بازی‌های مرحله گروهی را برگزار می‌کنند.
شفاعتی تصریح کرد: دیدارهای مرحله مقدماتی در گروه دوم که یکی از تیم‌های حاضر در آن تیم والیبال بانوان هلال احمر قم است، از هجدهم تا بیستم بهمن ماه به میزبانی تیم والیبال بانوان استان سمنان برگزار می‌شود تا تکلیف دو تیم صعود کننده از این گروه مشخص شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول