اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه هرسین تاکید کرد

توجه مسئولان به پروژه‌های پیشنهادی مهندسین بسیجی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه هرسین گفت: مسئولان ادارات و نهاد‌های سطح شهر باید در هم‌اندیشی مهندسین بسیجی حضور یابند و برای پروژه‌های پیشنهادی آنها اهمیت خاصی قائل شوند.

توجه مسئولان به پروژه‌های پیشنهادی مهندسین بسیجی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامعلی یاربیگی در همایش تعامل بسیج مهندسین با سایر ارگان‌ها در عرصه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و پژوهشی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد هرسین، برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا‌عبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: تقارن هفته بسیج امسال با دهه اول ماه محرم فرصت مناسبی برای بیان نهضت عاشوراست و باید تلاش کنیم تا هویت و حقیقت بسیج با محرم و عاشورا تبیین شود.

یاربیگی با اشاره به شعار محوری هفته بسیج امتداد عاشورا و همچنین شعار اصلی این هفته هیهات منا‌ الذله، یالثارت الحسین(ع)، لبیک یا حسین(ع) ادامه داد: بسیج در برقراری امنیت نقشی چشمگیر دارد.

وی تصریح کرد: آنچه که امروز باعث استحکام و دوام نظام جمهوری اسلامی می‌شود، گسترش تفکر و فرهنگ بسیجی است.

وی بسیج را تشکل مردمی دانست و ادامه داد: بسیج از دل مردم است و همیشه بیدار است و هیچگاه فریب توطئه‌های شوم دشمنان را نمی‌خورند. 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین هدف از تشکیل بسیج مهندسین را در راستای خدمت به مردم عنوان کرد.  

وی تصریح کرد: مسئولان ادارات و نهاد‌های سطح شهر باید در هم‌اندیشی مهندسین بسیجی حضور یابند و برای پروژه‌های پیشنهادی آنها اهمیت خاصی قائل شوند. 

یاربیگی در پایان با اظهار امیدواری گفت: امید است با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد پیشرفت هرچه بیشتر سازمان بسیج مهندسین باشیم.

انتهای پیام/2700/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول