اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر:

تولید علم مبتنی بر معرفت دینی اقتدار کشور را افزایش داده است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر گفت: تمام پیشرفت‌های عظیم ملت ایران در فضای تحریم و در سایه وحدت انجام گرفته است.

تولید علم مبتنی بر معرفت دینی اقتدار کشور را افزایش داده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین کولیوند در نشست بصیرتی و نهضت روشنگری با موضوع اقتصاد مقاومتی که با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان روانسر برگزار شد، اظهار کرد: علت اصلی تحریم‌ها و فشارهای دشمنان، ایستادگی ملت ایران در برابر ارزش‌ها و مقدسات خود است.

کولیوند با اشاره به اینکه تولید علم مبتنی بر معرفت دینی و اسلامی اقتدار جمهوری اسلامی را افزایش داده است، افزود: تمام پیشرفت‌های عظیم ملت ایران در فضای تحریم و در سایه وحدت انجام گرفته است.

وی به حرکت‌های انقلابی مردم در راستای مبارزه با ایده‌های شوم دشمن علیه کشور پرداخت و تصریح کرد: برای مقابله با جنگ نرم و جنگ اقتصادی در برابر افکار شوم استکبار جهانی باید به سمت کار، تلاش مضاعف و حمایت از تولید ملی کار و سرمایه ایرانی حرکت کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر وحدت و همبستگی را از مسائل مهم اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: نباید اجازه دهیم اختلافات جزئی به اتحاد ملی ما ضربه وارد کند، زیرا با اتحاد قادر خواهیم بود از پیچ تحریم به راحتی عبور کنیم. 

انتهای پیام/2700/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول