اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج ورزشکاران تاکستان اعلام کرد

فعالیت 14 دسته رزمی واکنش‌ سریع ذوالفقار در تاکستان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج ورزشکاران تاکستان از فعالیت 14 دسته رزمی واکنش‌ سریع ذوالفقار در تاکستان خبر داد.

فعالیت 14 دسته رزمی واکنش‌ سریع ذوالفقار در تاکستان

علی بیگدلی امروز در حاشیه گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: 14 گروه و دسته واکنش سریع ذوالفقار در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان تاکستان افزود: پنج دسته واکنش سریع‌ این شهرستان در سطح کشوری صاحب افتخار بوده و دو دسته نیز مدال قهرمانی جهان را دارند.

وی با بیان اینکه سه نفر از رزمی‌کاران تاکستانی عضو در هیئت ورزش‌های رزمی جزو قهرمانان کشوری و جهانی هستند، تصریح کرد: دو داور بومی از شهرستان تاکستان نیز تاکنون برای مربی‌گری بین‌المللی در رشته تیر و کمان که یکی از رشته‌های محبوب و پر استقبال ورزشی است از سوی فدراسیون بین‌المللی برای داوری این سبک ورزشی انتخاب شدند.

مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان تاکستان با بیان اینکه فعالیت‌ها و رویکرد‌های این واحد در راستای تشویق و حمایت از قشر‌های ورزشکاران بسیجی و جذب، سازماندهی و ارتقای سطح توان‌ بدنی آنان گسترده است، تصریح کرد: برنامه‌های این واحد بسیج ورزشکاران به صورت مستمر و در طول ماه با همکاری ورزشکاران برگزار می‌شود.

بیگدلی ادامه داد: برپایی هیئت‌های مذهبی برای تقویت روحیه و باور‌های اعتقادی ورزشکاران و تهیه ویژه‌برنامه‌های سوگ حسینی در ایام ماه محرم از جمله برنامه‌هایی است که توسط این واحد انجام می‌شود.

وی با اشاره به لزوم ترویج مبانی تربیتی و فکری انقلاب اسلامی در بین ورزشکاران بیان کرد: حلقه‌های شجره طیبه صالحین اصلی‌ترین رویکردی که بسیج در تمامی اقشار هم‌اکنون در دستور کار گذاشته است و بسیج ورزشکاران نیز با اهتمام به مسئله بسیار مهم تربیت دینی و ترویج اخلاق اسلامی برنامه‌های خویش را برای محور شجره طیبه صالحین توسعه داده است و در حال حاضر بیش از 10 حلقه در سطح بسیج ورزشکاران این شهرستان فعال بوده و به صورت هفتگی به اجرای برنامه می‌پردازد.

مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان تاکستان بیان کرد: یکی از فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند این واحد که جزو برنامه قرار دارد جذب و آموزش ورزشکاران برای تقویت بنیه جسمی است که بسیار نیز تاکنون مورد استقبال جوانان و نوجوانان قرار گرفته است.

انتهای پیام/77005/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول