اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های والیبال امیدهای بانوان کشور

بانوان والیبالیست قزوینی جواز حضور در رقابت‌های کشور را کسب کردند

خبرگزاری فارس: تیم والیبال بانوان قزوین موفق شد با کسب نتایج مطلوب در رقابت‌های والیبال امیدهای بانوان کشور، جواز حضور در مسابقات والیبال امیدهای دسته اول کشور را کسب کند.

بانوان والیبالیست قزوینی جواز حضور در رقابت‌های کشور را کسب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در جریان روز پایانی رقابت‌های والیبال امیدهای دسته دوم بانوان کشور والیبالیست‌های قزوین در دیدار رده‌بندی مقابل تیم گلستان قرار گرفتند که علی‌رغم شکست سه بر صفر مقابل این تیم با تصمیم فدراسیون والیبال جواز حضور در مسابقات امیدهای دسته یک کشور را به دست آوردند.

در دیدار نهایی این دوره از مسابقات نیز تیم توابع تهران مقابل تیم همدان قرار گرفت که در پایان با شکست سه بر یک این تیم عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

البته با تصمیم فدراسیون والیبال کشورمان و با توجه به اینکه تیم تهران در رقابت‌های مختلف کشوری با دو تیم تهران و توابع تهران در مسابقات حضور پیدا می‌کند، تیم‌های توابع تهران و همدان به طور مشترک عنوان قهرمانی را از سوی فدراسیون والیبال کشورمان کسب کرد.

به این ترتیب با این تصمیم تیم گلستان در یک رده بالاتر در مکان دوم این مسابقات قرار گرفت و تیم بانوان قزوین نیز جایگاه سومی این رقابت‌ها را به دست آورد.

رقابت‌های والیبال قهرمانی امیدهای دسته اول باشگاه‌های کشور با تصمیم فدراسوین سال آینده برگزار خواهد شد و تاکنون اطلاعاتی از زمان و مکان برگزاری این رقابت‌ها اعلام نشده است.

این رقابت‌ها در ابتدا در دو گروه سه و چهار تیمی برگزار شده بود که تیم قزوین با یک پیروزی برابر کهگیلویه و بویراحمد و یک شکست مقابل گلستان به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی شده بود.

بانوان والیبالیست این استان در بازی مرحله نیمه نهایی خود مقابل تیم همدان به میدان رفته بودند که در پایان با نتیجه سه بر صفر بازی را به این تیم واگذار کردند تا جواز حضور در بازی مرحله پایانی این رقابت‌ها را از دست داده باشند.

در این مسابقات هفت تیم گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، توابع تهران و همدان حضور داشتند و برای حضور در مسابقات امیدهای دسته اول کشور با یکدیگر رقابت کردند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی امیدهای دسته دوم بانوان کشور از روز پنج شنبه 25 آبان ماه در سالن بعثت قزوین آغاز شده بود که با شناخت تیم‌های برتر به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/77004/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول