به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمید روشنروان در نخستین دوره کلاس آموزشی و توجیهی دفاتر پیشخوان دولت با حضور نمایندگان 47 دفتر پیشخوان دولت منتخب در شهرهای مختلف استان هدف از برپایی این دفاتر را کاهش سفرهای درون شهری ، سهولت و سرعت در ارائه خدمات به مردم عنوان کرد.
وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب گیلان با آحاد مردم در ارتباط است، اظهار کرد: ارائه خدمات باید به گونهای باشد که مردم جذب دفاتر شوند و درصد رضایتمندی آنها نیز نسبت به گذشته افزایش بیشتری داشته باشد.
مدیر عامل آبفای گیلان با اشاره به مشکلاتی که در آغاز هر حرکتی ممکن است وجود داشته باشد، خواستار ارتباط بیشتر دفاتر پیشخوان دولت با شرکت آب و فاضلاب شد.
وی ابراز کرد: درصورتی که این روند موفقیتآمیز و ارزیابی عملکرد آن که از طریق نظر سنجی از مردم انجام میشود رضایتبخش باشد خدمات بیشتری به دفاتر پیشخوان واگذار میشود.
معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب گیلان نیز در جلسه مذکور بخشی از مراحل پیشرفت کار دفاتر پیشخوان دولت و مذاکرات طرفین به منظور تحقق واگذاری خدمات به این دفاتر را بیان کرد.
محمد حسینی اظهار کرد: برای اجرایی شدن طرح واگذاری امور خدمات به دفاتر پیشخوان دولت شرکت آب و فاضلاب گیلان سرمایهگذاری زیادی در بخشهای سختافزاری، نرمافزاری و ایجاد خطوط ارتباطی بین شهرهای استان و ستاد انجام داده و به منظور تحقق این امر نرمافزار جدید جامع مشترکان جایگزین نرمافزار قدیمی شرکت شده است.
وی با بیان اینکه گیلان دارای 300 دفتر در بخش شهری و 600 دفتر پیشخوان دولت در بخش روستایی است، خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب گیلان تلاش میکند تا با واگذاری خدمات به این دفاتر گام مهمی در راستای تحقق اهداف ارائه خدمات مطلوب و افزایش رضایتمندی مردم در سطح استان بردارد.
انتهای پیام/2300/ش/پ3003