اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست گلستان:

35 دفتر پیشخوان دولت در گرگان فعال است

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست استان گلستان گفت: 35 دفتر پیشخوان دولت به منظور ارائه خدمات و سهولت کار شهروندان در گرگان فعال است.

35 دفتر پیشخوان دولت در گرگان فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان شعبانعلی خزایی در دویست و پنجاهمین جلسه فوق‎العاده کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای شهر گرگان که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی پست برگزار شد اظهار داشت: 700 مکان در گرگان برای جمع‎آوری مرسولات پستی از سوی شهروندان آماده خدمات‎دهی هستند که اگر صندوق‎های پستی را نیز به این تعداد اضافه کنیم این رقم به یک‎هزار و 200 می‎رسد.

وی با بیان اینکه 500 صندوق پستی در گلستان وجود دارد، تصریح کرد: از این تعداد 35 دفتر پیشخوان دولت به غیر از تعداد واحدهای پستی دولتی در شهر گرگان به مردم ارائه خدمت می‎کنند.

مدیرکل پست گلستان ادامه داد: در سال گذشته و امسال بعضی واحدهای پستی که متروکه، اجاره و یا غیرفعال بودند را فعال کردیم و در حال حاضر یک دفتر شهری در خیابان شهید رجایی فعال شده که با 13 پرسنل مشغول فعالیت است.

خزایی از فعال شدن دفتر شهید بهشتی خبر داد و اظهار داشت: قراردادی نیز با نیروی انتظامی در زمینه عدم سوءپیشینه ارائه می‎دهیم، همچنین دفتر ولیعصر را نیز فعال کردیم.

به گفته وی یک باجه پستی برای سهولت کار شهروندان در اداره کل ثبت اسناد تدارک دیده شده است، همچنین رایزنی‎هایی با اداره کل امور مالیاتی برقرار کردیم تا یک باجه پستی نیز در این مکان دایر کنیم.

مدیرکل پست گلستان خاطر نشان کرد: به همت و تلاش مجموعه همکاران در اداره پست توانستیم در سال جاری در سطح کشور رتبه‎های تک رقمی و برتر را در بخش‎های مختلف توزیع کرده و اعتماد مردم را در این راستا جلب کنیم.

خزایی با تاکید بر اینکه شرکت پست همواره سعی کرده تا پل ارتباطی قابل اعتمادی برای مردم باشد، تصریح کرد: کاهش دغدغه‎های مردم از اولویت‎های این شرکت بوده و ارائه خدمات مطلوب به آنها در این حوزه سبب شده تا امتیاز اعتمادآفرینی را کسب کنیم.

وی گفت: ارائه خدمت بزرگ‌ترین انگیزه ما برای کار و تلاش است و خوشحالیم که با ارائه خدمات می‎توانیم باری از مشکلات مردم را کم کنیم.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول