اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 1.35 میلیارد ریال

130 خانوارار ریگانی از مزایای طرح هادی بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری فارس: 130 خانوار در روستای حجت‌آباد بخش گنبکی شهرستان ریگان از مزایای اجرای طرح هادی روستایی با اعتبار یک میلیارد و 350 میلیون ریال بهره‌مند می‌شوند.

130 خانوارار ریگانی از مزایای طرح هادی بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان 130 خانوار در روستای حجت‌آباد بخش گنبکی شهرستان ریگان از مزایای اجرای طرح هادی روستایی با اعتبار یک میلیارد و 350 میلیون ریال بهره‌مند می‌شوند.

بخشدار گنبکی ریگان در این زمینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این طرح هادی از اعتبارات ملی و استانی در روستای حجت‌آباد بخش گنبکی در حال اجرا است که با تکمیل طرح مذکور بیش از 130 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

مصطفی زینت‌بخش افزود: این روستا با توجه به اینکه در محاصره شن‌های روان قرار داشت و عبور و مرور در آن به کندی انجام می‌شد، تردد در این روستا با اجرای طرح هادی روستایی به طول 250 متر شامل زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت به راحتی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین وسایل بازی در پارک محله‌ای این روستا برای کودکان در نظر گرفته شده است که همزمان با اجرای این طرح مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

زینت‌بخش با بیان اینکه طرح هادی روستاهای کوه‌شاه و گزبهمن بخش گنبکی ریگان نیز به زودی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: پارک‌ی در روستای ناصرآباد چهگواری توسط دهیاری روستا اجرا شده که در این زمینه اعتباری افزون بر 120 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/80014/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول