اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل خواستار شد

تسریع در اجرای طرح‌های هادی روستایی

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل تسریع در اجرای طرح‌های هادی روستایی را در شهرستان زابل خواستار شد.

تسریع در اجرای طرح‌های هادی روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، هوشنگ ناظری ظهر امروز در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن سیستان‌وبلوچستان در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: اقدامات بنیاد مسکن در منطقه با روند خوبی رو به رو بوده اما باید تلاش بیشتری برای مناطق محروم صورت گیرد.

وی افزود: اعتبارات اختصاص یافته در دولت نهم و دهم در بخش بنیاد مسکن به شهرستان زابل نسبت به دوره‌های گذشته بی‌نظیر بوده است.

ناظری با اشاره به صدور سند مالکیت برای روستاییان، گفت: باید بدون هیچگونه تبعیض و تعللی در زمینه سنددار کردن املاک روستایی اقدام شود.

فرماندار زابل بیان داشت: نبود زمین دولتی در شهرستان زابل یکی از مهم‌ترین مشکلات اصلی در راستای ایجاد مسکن مهر در منطقه بوده است که سبب بروز مشکلات فراوانی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان‌وبلوچستان نیز در ادامه اظهار داشت: اعتبارات تخصیص یافته در سال گذشته، در نوع خود بی‌نظیر بوده که باعث شد طرح‌های عمرانی مختلفی در سطح سیستان‌وبلوچستان اجرایی شود.

 امیرحسین عباسی افزود: اجرای طرح‌های هادی روستاهای بالای 20 خانوار باید با جدیت لازم پیگیری و انجام شود و از طرفی محدودیتی برای طرح خود مالکیتی در شهرهای زیر 25 هزار وجود ندارد و تا سقف 20 میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان داده می‌شود.

وی گفت: تعداد 11 هزار واحد مسکونی روستایی در دولت نهم و دهم در زابل احداث شده است که زمینه حضور و ماندگاری خانواده‌ها را فراهم کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان‌وبلوچستان از افتتاح 50 واحد مسکونی برای محرومان با هزینه یک خیر در زابل در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این طرح در سطح کشور بی‌نظیر بوده و دارای همه امکانات رفاهی است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول