اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 7400 میلیون ریال

طرح هادی هشت روستای طارم آغاز شد/ اجرای طرح هادی در 90 روستای زنجان

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار زنجان، طرح هادی هشت روستای شهرستان طارم، با اعتبار 7400 میلیون ریال آغاز شد.

طرح هادی هشت روستای طارم آغاز شد/ اجرای طرح هادی در 90 روستای زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شامگاه امروز با حضور استاندار زنجان، اجرای طرح هادی در هشت روستای شهرستان طارم آغاز شد.

طرح هادی روستای زاچکان با اعتبار یک هزار میلیون ریال، "جوجرگان" با اعتبار 800 میلیون ریال، "شیت" با اعتبار یک هزار و 100 میلیون ریال آغاز شد.

همچنین طرح هادی روستاهای "قلات"، "نوکیان"، "هزار رود سفلی" و "کوهکن سفلی" هر کدام با اعتبار یک هزار میلیون ریال و طرح هادی روستای "هزار رود علیا" با اعتبار 500 میلیون ریال آغاز شد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان در این مراسم اظهار کرد: در سال 91 مطابق رویکرد دو سال اخیر اعتبارات ویژه‌ای برای توسعه روستاها در کشور در نظر گرفته‌شده است.

علی اکبر کریمی با بیان اینکه هشت درصد کل بودجه دولت برای توسعه روستاها در نظر گرفته‌شده است، خاطرنشان کرد: این امر نشان‌دهنده عزم جدی دولت برای توسعه و آبادانی کشور است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح هادی از درخواست‌های روستاییان برای ساماندهی معابر، بافت‌های فرسوده و نوسازی منازل مسکونی روستایی است، یادآور شد: طرح هادی در 90 روستای استان زنجان در سال جاری اجرا می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان از بهره‌برداری از طرح‌های هادی روستایی تا سال آینده خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات 12.5 میلیون تومانی با چهار درصد در اختیار روستاییان قرار می‌گیرد، یادآور شد: ضروری است روستاییان از این فرصت به نحو مطلوبی استفاده کنند.

کریمی با اشاره به مقاوم‌سازی 54 درصد منازل مسکونی روستایی در استان، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ادامه

مقاوم‌سازی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول