اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی:

طرح هادی 9 شهر آذربایجان‌غربی امسال افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: تا پایان سال جاری طرح هادی در 9 شهر آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود.

طرح هادی 9 شهر آذربایجان‌غربی امسال افتتاح می‌شود

ایوب عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح هادی یکی از طرح‌های مهم است که در راستای ایمن‌سازی و زیباسازی روستاهای استان انجام می‌گیرد که در چهار سال اخیر در این استان اجرایی شده است.

وی با اشاره به اجرای این طرح در روستاهای بالای 20 خانوار استان، تصریح کرد: تا پایان سال جاری در روستاهای 9 شهر استان این طرح عملیاتی و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تاکنون در روستاهای پنج شهر استان این طرح افتتاح شده است، افزود: این طرح شامل اصلاح پیاده‌روهای روستایی، آسفالت معابر روستایی، کانال‌کشی برای دفع آب‌های سطحی و ایجاد فضای سبز است.

عزیزی با بیان اینکه تاکنون در روستاهای شهرستان‌های اشنویه، ارومیه، مهاباد، نقده و تکاب این طرح‌ها اجرایی شده‌اند، گفت: در 17 روستای استان نیز این طرح‌ها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌‌رسند.

وی ادامه داد: طرح هادی در 17 روستا در شهرستان‌های ارومیه، نقده، پیرانشهر، سردشت، بوکان، شاهین‌دژ، چالدران، خوی و چایپاره تا پایان سال افتتاح می‌شوند.

عزیزی بیان کرد: در اجرای طرح‌ هادی تلاش شده تا از مصالح بومی مناطق استفاده شود تا شاهد دوام هر چه بیش‌تر این مصالح در برابر فرسایش‌های محیطی باشیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول