اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خواستار شد

تهیه طرح هادی در تمام روستاهای بالای 20 خانوار اردبیل

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: باید تهیه طرح هادی و اجرای حداقل یک فاز از آن تا پایان سال 94 که پایان برنامه پنجم توسعه است در تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان اجرا شود.

تهیه طرح هادی در تمام روستاهای بالای 20 خانوار اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد امروز در همایش یک روزه عمران روستایی که به ابتکار استانداری اردبیل و برای اولین بار برگزار شد، اظهار داشت: معاونت‌های برنامه‌ریزی و امور عمرانی استانداری را موظف کردیم تا عملکرد ادارات در شاخص‌های متعدد را احصا و به صورت آنلاین در سامانه استانداری حفظ کنند تا با دسترسی آسان به وضعیت موجود در استان نسبت به رفع معضلات در شاخص‌های برنامه پنجم توسعه اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه توسعه کشور نیازمند برنامه‌ محور حرکت کردن است، خاطرنشان کرد: برخی از ادارات ما همچون بنیاد مسکن در تمام سرفصل‌ها از برنامه هم جلو هستند که ما با تقدیر از این ادارات از دستگاه‌هایی که در عملکردشان عقب‌ماندگی مشاهده می‌شود می‌خواهیم نسبت به رفع نواقصات خود اقدام کنند.

استاندار اردبیل یادآور شد:‌ استان پیشرفته برنامه‌ریزی‌های محوری می‌خواهد و ما با برگزاری این همایش در صدد احصای علت‌های عقب‌ماندگی‌ها در استان هستیم.

نیکزاد پایان برنامه پنجم توسعه را برای اتمام عقب‌ماندگی‌های استان در تمام شاخص‌ها اعلام کرد و گفت:‌ تا پایان برنامه پنجم توسعه برنامه‌های ویژه‌ای را باید در روستاها اجرایی کنیم که از جمله آنها آسفالت راه‌های روستایی بالای 50 خانوار، تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستایی، سنددار کردن اماکن روستایی و... است.

این مسئول با اشاره به اینکه با دستگاه‌های اجرایی در تمام سرفصل‌ها ضوابط موجود برای رسیدن به پایان برنامه پنج ساله توسعه بررسی و جمع‌بندی شده، تاکید کرد: شاخص‌های توسعه‌ای تعیین کننده در استان مدون شده که انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی نیز طبق این شاخص‌ها حرکت کنند.

رئیس شورای اداری استان اظهار امیدواری کرد در جریان برگزاری این همایش بتوان برنامه‌های دستگاه‌های‌ اجرای در راستای توسعه روستاهای استان را تا پایان برنامه پنجم توسعه عملیاتی کرد.

نیکزاد از وجود 10 شهرستان و 29 بخش در استان اردبیل خبر داد و بیان داشت: باید تهیه طرح هادی و اجرای حداقل یک فاز از آن را تا پایان سال 94 که پایان برنامه پنجم توسعه است در تمام روستاهای بالای 20 خانوار شاهد باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود متذکر شد: ما در تهیه و اجرای طرح هادی تا پایان سال 94 موظفیم در کلیه روستاهای بالای  20 خانوار اقدام کنیم و در هر بخش روستاها نیز آهنگ رشد و حرکت این طرح را تهیه کنیم.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول