اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی خبر داد

اتمام 108 مصوبه هیئت دولت در طرح هادی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: 108 مصوبه هیئت دولت در قالب طرح هادی در آذربایجان‌غربی اجرایی شده است.

اتمام 108 مصوبه هیئت دولت در طرح هادی آذربایجان‌غربی

ایوب عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این طرح‌ها شامل طرح‌های نیمه‌تمام و طرح‌های جدید بودند که در دور سوم سفر هیئت دولت به آذربایجان‌غربی به تصویب رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد شش پروژه جدید طرح هادی و 102 پروژه نیمه‌تمام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بودند، تصریح کرد: برای این منظور بیش از 100 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده بود.

عزیزی با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای استان، افزود: این طرح در سال‌های اخیر مورد توجه جدی مسئولان قرار دارد که برای این منظور روستاهای استان با حفظ بافت روستایی خود مورد نوسازی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه احداث کانال، ایمن‌سازی روستاها، ایجاد فضای سبز، زیرسازی و آسفالت معابر از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برای این منظور از توان روستاییان نیز بهره گرفته‌ام.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی استفاده از مصالح بومی هر منطقه برای طرح هادی آن روستا را مورد اشاره قرار داد و گفت: این امر سبب ماندگاری هر چه بیشتر اقدامات انجام گرفته می‌شود و علاوه بر این سبب می‌شود، روستاها بافت روستایی خود را حفظ کنند.

عزیزی، عدم تأمین اعتبار کافی به منظور تهیه و اجرای طرح هادی روستاها با توجه به برنامه پنجم توسعه را از عمده چالش‌های پیش رو در طرح هادی برشمرد و اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح هادی باید به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اختصاص یابد تا شاهد اجرای هر چه بهتر این طرح باشیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول