اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان خبر داد

اجرای طرح هادی در 41 درصد روستاهای زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: طرح هادی در 41 درصد روستاهای استان زنجان اجرایی شده است.

اجرای طرح هادی در 41 درصد روستاهای زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد حاجی‌زاده در جلسه ستاد عمران روستایی استان زنجان، اظهار کرد: قبل از سال 84، از 747 روستای استان زنجان، در 221 روستای بالای 20 خانوار مطالعات طرح هادی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در دولت‌های نهم و دهم 196 درصد بیشتر از 27 سال ماقبل مطالعه طرح هادی در روستاها انجام شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در 41 درصد روستاهای استان طرح هادی اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان از تهیه طرح هادی 654 روستا در استان زنجان خبر داد و گفت: در 307 روستای استان نیز طرح هادی اجرا شده است.

وی با اشاره به صدور 46 هزار و 250 سند مالکیت روستایی در استان زنجان تصریح کرد: 45 هزار و 385 واحد در استان مقاوم‌سازی شده است.

حاجی‌زاده از احداث 27 کانون فرهنگی در استان خبر داد و گفت: 2 هزار و 347 مسکن شهری از سوی بنیاد مسکن استان به بهره‌برداری رسیده است.

*پرداخت 7323 تسهیلات ودیعه مسکن در زنجان

وی با بیان اینکه 5 هزار و هفت مسکن مهر در استان از سوی بنیاد مسکن احداث شده است، افزود: 7 هزار و 323 مورد نیز تسهیلات ودیعه مسکن مهر ارائه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با اشاره به مهاجرت 2 هزار و 286 نفر در استان خاطرنشان کرد: در سال جاری پروژه‌های عمران روستایی مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی از اجرای سه پروژه عمران روستایی در شهرستان ابهر با 60 درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد و افزود: در شهرستان ایجرود نیز هشت پروژه دارای 40 درصد پیشرفت فیزیکی است.

حاجی‌زاده با بیان اینکه سه پروژه در شهرستان خدابنده اجرایی می‌شود، افزود: در شهرستان خرم‌دره نیز چهار پروژه عمران روستایی احداث می‌شود.

وی از اجرای شش پروژه در شهرستان زنجان خبر داد و گفت: در شهرستان طارم نیز سه پروژه عمران روستایی احداث می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با بیان اینکه 17 پروژه در شهرستان ماهنشان اجرا می‌شود، تصریح کرد: اعتبارات این پروژه‌ها از محل حوادث اختصاص یافته است.

بخشدار انگوران نیز در ادامه این جلسه از اختصاص 135 میلیون تومان برای اجرای پروژه‌های دهیاری‌های انگوران خبر داد و افزود: در حال حاضر اکثر پروژه‌ها از پیشرفت 100 درصدی برخوردار هستند.

ملکی اجرای پروژه‌های روستایی را در این بخش مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اجرای پروژه‌های مختلف مورد رضایت مردم قرار گرفته است.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول