اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران خبر داد

تهیه نقشه طرح هادی برای 62 روستای چالدران

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: نقشه طرح هادی برای 62 روستای شهرستان چالدران تهیه شده است.

تهیه نقشه طرح هادی برای 62 روستای چالدران

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، احمدرضا قلی‌پور در بازدید از روند اجرای طرح‌های روستایی شهرستان چالدران اظهار داشت: در صورت اختصاص اعتبارات لازم عملیات اجرایی این طرح‌ها از سال آینده اجرا می‌شود.

وی از اجرای طرح هادی در روستاهای کردکندی، قزلبلاغ، زاویه سفلی، مخور، یوموری داش و قرخ‌بلاغ خبر داد و افزود: اجرای طرح هادی در این روستاها تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

فرماندار چالدران اضافه کرد: اعتبار در نظر گرفته‌شده برای اجرای این طرح‌ها 12 میلیارد ریال است.

به گفته قلی‌پور، ایجاد فضای سبز، جدول‌گذاری، خیابان‌کشی و ایجاد فضای بازی برای کودکان از جمله برنامه‌های در نظرگرفته شده است که با اجرای این طرح بیش از یک هزار خانوار روستایی از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار چالدران با تاکید به اینکه اجرای طرح هادی در روستاها عامل عمران، آبادی و توسعه بخش‌های مختلف و تسهیل خدمات‌رسانی در مناطق روستایی است، اظهار داشت: در اجرای طرح هادی فعالیت‌های عمرانی مانند جدول‌کشی، خیابان‌کشی، آسفالت، پیگیری محدودیت‌های و مسائل بهداشتی و ... پیگیری و اجرا می‌شود.

قلی‌پور با بیان اینکه طرح‌های هادی روستایی زمینه‌ساز توسعه عدالت‌محوری است که باید توجه ویژه به آن صورت گیرد، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح هادی زمینه توسعه عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و هدایت توسعه فیزیکی و ایجاد تسهیل و بهبود مسکن روستائیان و خدمات روستایی فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول