اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام عاشورای حسینی

هیچگونه افزایش قیمتی در بلیت‌های داخلی و خارجی مشهد صورت نگرفته است

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی خراسان‌رضوی گفت: در ایام عزاداری عاشورا و تاسوعای حسینی هیچگونه افزایش قیمتی در بلیت‌های داخلی و خارجی در مشهد صورت نگرفته است.

هیچگونه افزایش قیمتی در بلیت‌های داخلی و خارجی مشهد صورت نگرفته است

سید مسعود منتجبی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: بیشتر مسافرینی که در ایام تعطیلات عاشورا و تاسوعای حسینی به مشهد سفر می‌کنند در قالب هیئت‌های مذهبی هستند.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای اقامتی ارزان‌قیمت در مشهد، آماده اسکان و پذیرایی از زائران و عزاداران حسینی هستند، ادامه داد: اشغال هتل‌ها در این ایام کمتر از تعطیلات دیگر پیش‌بینی شده و مسافرین اغلب در مساجد و حسینیه‌ها در این ایام اقامت می‌کنند.

منتجبی با اشاره به افزایش قیمت 2 هفته قبل بلیت‌های داخلی و خارجی اظهار کرد: در ایام عزاداری عاشورا و تاسوعای حسینی هیچگونه افزایش قیمتی در بلیت‌های داخلی و خارجی در مشهد صورت نگرفته است.

معاون گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی خراسان‌رضوی عنوان کرد: با توجه به اینکه در ایام ماه محرم بیشتر هیئت‌های عزاداری در واحدهای ارزان قیمت شامل حسینیه‌ها، تکایا، مهمان سراها و زائرسراها اقامت می‌کنند، در تعطیلات عاشورا و تاسوعای سال جاری نیز همانند سال‌های گذشته تمام سازمان‌هایی که وابسته به امر زیارت هستند همکاری لازم در این زمینه را دارند و در اسکان و پذیرایی زائران در سال جاری با مشکلی مواجه نیستیم.

منتجبی خاطرنشان کرد: در مجموع واحدهای اقامتی رسمی و غیر رسمی مشهد حدود 350 هزار نفر ظرفیت دارند که پیش‌بینی می‌شود همین تعداد زائر و مسافر در قالب هیئت‌های عزاداری به مشهد سفر کنند.

وی تاکید کرد: تمام تیم‌های بازرسی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی در ایام عزاداری امام حسین(ع) روند ارائه خدمات و اسکان را نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/70002/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول