اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خلخال:

طرح جامع گردشگری خلخال در حال تدوین است

خبرگزاری فارس: شهردار خلخال گفت: طرح جامع گردشگری شهرستان خلخال با هدف توسعه این شهرستان در حوزه گردشگری با اولویت منطقه ازناو در حال تدوین است.

طرح جامع گردشگری خلخال در حال تدوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید محمد ساده‌روح در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال اظهار داشت: انتظار داریم با تصویب طرح جامع گردشگری خلخال طرح‌های توسعه‌ای در این منطقه آغاز شود.

وی در ادامه به تراز مثبت وضعیت مالی شهرداری خلخال در هشت ماه امسال اشاره کرد و افزود: 60 درصد اعتبارات ما عمرانی و 40 درصد جاری بوده است.

شهردار خلخال همچنین از حل مشکل دفن زباله این شهرستان با اختصاص زمینی مناسب و همچنین تامین اعتبار لازم برای تکمیل کمربندی و کنار گذر خلخال خبر داد.

تعطیلی سدهای معیشتی به دلیل انباشت مطالبات پیمانکار

قائم مقام سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل نیز در این جلسه به توقف احداث 9 سد معیشتی در خلخال اشاره کرد و گفت: سال گذشته سد نساز را با 400 میلیون تومان بدهی به پیمانکار افتتاح کردیم که امسال رقمی برای تسویه حساب با پیمانکار اختصاص نیافته است.

اصغر پرتوی بیان داشت: اجرای این پروژه‌ها به دلیل دیر پرداخت شدن اعتبارات به ویژه سدهای معیشتی متوقف شده است.

این مسئول تصریح کرد: رقم 2 میلیارد تومانی شهر اردبیل نیز به کمتر از یک میلیارد تومان کاهش یافته که اختصاص آن نیز در حد 30 تا 50 درصد است که این میزان حتی پاسخگوی پرداخت مطالبات پیمانکاران نیز نیست.

تبدیل وضعیت دانشکده پرستاری خلخال به دانشکده خدمات پزشکی

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خلخال نیز در این جلسه از تبدیل وضعیت دانشکده پرستاری خلخال به دانشکده خدمات پزشکی در یک سال اخیر خبر داد.

علی حبیبی بیان داشت: ما پیش از این 80 دانشجو را در این دانشکده پذیرش می‌کردیم که از سال جاری این ظرفیت به 260 نفر رسید در حالی که از فضای فیزیکی و خوابگاه مناسب برخوردار نبودیم.

این مسئول همچنین از مرمت بیمارستان قدیمی خلخال و تبدیل آن به دانشکده خبر داد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خلخال تصریح کرد: 340 میلیون تومان اعتبار برای این امر در نظر گرفته‌ شده که کفاف این مرمت و بهسازی را نکرد و انتظار داریم 170 میلیون تومان به سرعت تزریق شود تا بتوانیم بهمن ماه امسال این پروژه را تکمیل کرده و تحویل اهالی دهیم.

انتهای پیام/ 62001/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول