اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

پیشکسوتان گردشگری در قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: پیشکسوتان و واحدهای نمونه گردشگری و پذیرایی استان قم در مراسمی تجلیل شدند.

پیشکسوتان گردشگری در قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در هم‌اندیشی مدیران واحدهای پذیرایی و مجتمع‌های گردشگری استان قم که ظهر امروز در مجتمع وتوس برگزار شد، جمعی از پیشکسوتان عرصه گردشگری از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم تجلیل شدند.

این همایش با هدف ایجاد همدلی میان مدیران مجتمع‌های گردشگری در استان قم و ارائه برخی آموزش‌ها در زمینه مسائلی مانند مشتری‌مداری و بهداشت مجتمع‌های گردشگری به آنان برگزار شد.

واحدهای گردشگری بین راهی و درون شهری در استان قم به دلیل واقع شدن در مسیرهای مواصلاتی کشور این استان از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و جذب توریست در این استان به ارتقای کیفی و کمی این واحدها بستگی دارد.

در این راستا سال گذشته جامعه مجتمع‌های گردشگری استان قم با برگزاری انتخاباتی تشکیل شد تا فعالان این عرصه در استان بتوانند با حضور در این جامعه از تجربیات یکدیگر استفاده کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم در این راستا از واگذاری برخی اختیارات این سازمان به جامعه مجمع‌های گردشگری استان قم خبر داد و به فعالان این عرصه اطمینان خاطر داد که از فعالیت‌های این جامعه حمایت خواهد کرد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی استان قم سخنران دیگر این مراسم بود که به مشکلات واحدهای بین راهی در استان قم اشاره کرد و از سخت‌گیری‌های قریب‌الوقوع در این زمینه خبر داد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت اجرای قانون در تمام واحدهای پذیرایی و گردشگری بر این موضوع که از هیچ واحد متخلفی حمایت نخواهد شد، تاکید کرد.

همچنین در بخشی از این مراسم کارشناس مرکز بهداشت استان قم به ارائه نکات ضروری که واحدهای پذیرایی برای حفظ امنیت غذایی مسافران باید به آن توجه کنند، پرداخت.

انتهای پیام/78006/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول