اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس جامعه واحدهای پذیرایی کندوان در مازندران:

گردشگری تا سال 2020 در کنار صنعت نفت قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: نائب رئیس جامعه واحدهای پذیرایی کندوان در مازندران گفت: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا سال 2020، صنعت گردشگری در کنار صنعت نفت قرار می‌گیرد.

گردشگری تا سال 2020 در کنار صنعت نفت قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، مرتضی ردایی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی روسا و اعضای هیئت مدیره تشکل‌های تاسیسات گردشگری مازندران هدف از برپایی جلسات هم‌اندیشی را دستیابی به خرد جمعی و تبادل‌نظر اعضای جوامع واحدهای پذیرایی استان در پیشبرد اهداف سازمان گردشگری عنوان کرد و افزود: شرایطی در کشور باید فراهم شود که سطح خدمات گردشگری ارتقا یابد.

وی با اعلام اینکه برای توسعه گردشگری نیاز به حضور گردشگر داریم، خاطرشان کرد: افزایش شمار ورود گردشگران به مناطق گردشگری تنها از طریق تامین تسهیلات و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اقامت و پذیرایی مطلوب و شایسته امکان دارد.

نایب رئیس جامعه واحدهای پذیرایی کندوان با مهم ارزیابی‌ کردن آموزش در بخش گردشگری ادامه داد: چشم‌اندازهای طبیعی، جاذبه‌های فراوان گردشگری و ظرفیت‌های معنوی مثل اماکن تاریخی، مساجد و امامزاده‌ها باید مورد شناسایی قرار گیرد و دستگاه‌های دولتی در امر سفر مقدمات را فراهم کنند.

این مسئول تاکید کرد: امکانات سفر باید برای توریست و مسافر فراهم شود تا مسافران و گردشگران با خیال آسوده در زمان مسافرت به استراحت و گردشگری بپردازند.

ردایی با بیان اینکه صنعت گردشگری پس از صنایع نفت و خودروسازی بیشترین درآمدزایی را در کشور دارد، اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا سال 2020 این صنعت در کنار صنعت نفت قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: براساس پیش‌بینی کارشناسان صنعت گردشگری ممکن است صنعت نفت را پشت سر بگذارد و نیاز است مدیران دولتی به کمک بخش خصوصی آمده تا بتوانند شرایط گسترش این صنعت و درآمدزایی بیشتر از این راه را فراهم آورند.

نایب رئیس جامعه واحدهای پذیرایی کندوان در بخش دیگری از سخنان خود به بیان برخی از مشکلات واحدهای پذیرایی پرداخت و خاطرنشان کرد: وجود آشپزخانه‌های مرکزی بدون استعلام، مهم‌ترین مشکل واحدهای پذیرایی است که این امر نیاز به بررسی بیشتر دارد.

وی اضافه کرد: برخورد با واحدهای غیرمجاز و صدور پروانه برای واحدهای پذیرایی دارای مجوز از درخواست‌های واحدهای پذیرایی کندوان است.

انتهای پیام/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول