اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی فارس تاکید کرد

بررسی نقاط ضعف یک‌ ساله در حوزه گردشگری

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: بررسی عملکرد حوزه گردشگری در طول یک سال می‌تواند ما را با نقاط ضعف و قوت خود آشنا سازد.

بررسی نقاط ضعف یک‌ ساله در حوزه گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فریدون فعالی بعد از ظهر امروز در دومین سمینار مدیریت برند در صنعت گردشگری اظهار داشت: ظرفیت‌های گردشگری استان فارس بسیار است اما این فراوانی نباید باعث شود بعضی بخش‌ها مورد غفلت واقع شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس ابراز داشت: در این حوزه اقدامات خوبی صورت گرفته است اما هنوز باید اقدامات بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: وظیفه ما به عنوان متولیان حوزه گردشگری بسیار سنگین است و باید به تمام بخش‌های این حوزه توجه بیشتری شود.

فعالی اضافه کرد: گردشگری مذهبی، گردشگری سلامت و گردشگری کشاورزی از ظرفیت‌های استان فارس است که باید به آنها توجه بیشتری شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس تصریح کرد: هدف از برپایی سمینار مدیریت برند در صنعت گردشگری تقویت توان علمی بخش دولتی و خصوصی عرصه گردشگری است.

وی بیان کرد: بررسی عملکرد حوزه گردشگری در طول یک سال می‌تواند ما را با نقاط ضعف و قوت خود آشنا سازد.

در ادامه دبیر علمی همایش ملی برند نیز طی سخنانی ابراز داشت: شهر شیراز این ظرفیت را دارد تا با یک برند ویژه به جهانیان معرفی شود.

محسن کروبی گفت: در سمینار گذشته مفاهیم برآورد شده و به خاطر اینکه مبحث برند موضوعی جدید است باید مطالعات تطبیقی روی آن صورت گیرد.

دبیر علمی همایش ملی برند گردشگری ادامه داد: با پیشرفت صنعت گردشگری، داشتن برند برای تبلیغ گردشگری در هتل‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی یک نیاز جدی بوده که در کشور ما به آن توجهی نشده است.

به گزارش فارس، در این سمینار جان مالکوم کوپر و کاظم وفاداری اساتید مدیریت گردشگری در دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه پیرامون مدیریت خلاق در گردشگری  سخنرانی کردند.

انتهای پیام/ 2448‌/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول