اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس خبر داد

احداث 6 سوله ورزشی برای بسیجیان فردوس

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس از احداث شش باب سوله ورزشی برای بسیجیان این شهرستان خبر داد.

احداث 6 سوله ورزشی برای بسیجیان فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباسعلی سجادی ظهر امروز در جمع پاسداران سپاه انقلاب اسلامی شهرستان فردوس اظهار کرد: مهم‌ترین رسالت بسیج در جامعه کنونی بصیرت‌دهی افراد جامعه و مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی تشکیل حلقه‌های صالحین، برگزاری همایش‌های سیاسی، ارتقای معنویت و بصیرت بسیجیان، راه‌اندازی پایگاه‌های جدید، راه‌اندازی شبکه شباب را از مهم‌ترین فعالیت‌های بسیج دانست و گفت: در ارتباط با بحث سازندگی نیز برنامه‌های موثری در شهرستان انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس برگزاری اردوهای هجرت با اولویت محرومیت‌زدایی در شهرستان، اجرای طرح جهاد علمی برای توانمندسازی دانش‌آموزان و اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در سطح شهرستان را از دیگر برنامه‌های اجرایی سپاه فردوس در طول سال عنوان کرد.

سجادی از احداث شش سوله ورزشی برای بسیجیان شهرستان فردوس خبر داد و افزود: به زودی بیش از 3 هزار و400 مترمربع فضای ورزشی در قالب شش سوله در شهرستان فردوس به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

*برگزاری‌ ده‌ها برنامه فرهنگی در هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با اشاره به سی‌ و سومین سالگرد تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به طور خودجوش، حرکتی برای حفظ و حراست دستاوردهای انقلاب به وجود آمد که این حرکت بزرگ تشکیل بسیج میلیونی مردم ایران بود.

وی یادآور شد: در جامعه ما نیز بسیج یک نهاد اجتماعی است مانند خانواده که به صورت عضوی از نظام اجتماعی جامعه به شمار می‌آید  نهادی که با هدف پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به وجود آمده و انحلال آن جز در صورت انحلال جامعه اسلامی قابل تصور نیست.

سجادی برگزاری نمایشگاه بسیج، برگزاری نشست‌های سیاسی، خاطره‌خوانی، سخنرانی پیرامون بسیج امتداد عاشورا، افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت بسیج آیت‌الله خامنه‌ای و حضرت زینب(س) اسلامیه و افتتاح مسجد مسکن مهر را از جمله برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان فردوس عنوان کرد.

انتهای پیام/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول