اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن موسیقی بسیج هنرمندان فارس:

بسیجیان هنرمندان واقعی هستند

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن موسیقی بسیج هنرمندان فارس گفت: بسیجیان هنرمندان واقعی جامعه هستند.

بسیجیان هنرمندان واقعی هستند

پوریا منتظر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: موسیقی سنتی ایران همواره ارتباط عمیق خود را با ارزش‌های جامعه حفظ کرده است.

مسئول انجمن موسیقی بسیج هنرمندان فارس ابراز داشت: به دلیل راحتی موسیقی پاپ جوانان علاقه بیشتری به این موسیقی دارند اما این راحتی نباید کیفیت موسیقی را کاهش دهد.

وی گفت: موسیقی پاپ از امکانات مادی و تبلیغی بیشتری برخوردار است اما این امکانات نباید موسیقی سنتی را به انزوا بکشاند.

منتظر تصریح کرد: مسئولان حوزه موسیقی باید با سیاست‌های حمایتی خود شرایطی فراهم کنند تا موسیقی سنتی به روزهای اوج خود برگردد.

مسئول انجمن موسیقی بسیج هنرمندان فارس ادامه داد:‌ رسانه‌ها در معرفی موسیقی فاخر و ارزشمند نقش بسزایی دارند و می‌توانند با انعکاس مطالب خود مانع بروز موسیقی نازل شوند.

وی افزود: موسیقی تنها جنبه منفی ندارد بلکه ما شاهد تولید آثار ارزشی در کشورمان هستیم که با زبان هنر اصول و اعتقادات را منعکس می‌کنند.

منتظر با اشاره به اینکه هنرمندان واقعی بسیجیان بوده که در حوزه‌های مختلف حافظ ارزش‌های نظام هستند، خاطرنشان کرد: باید الگوی هنرمندان جامعه در تمام شاخه‌های هنری شهیدان باشند که از مهمترین سرمایه زندگی خود برای آرامش جامعه گذشتند.

مسئول انجمن آواها و نواها بیان کرد: آثاری که در دوران دفاع مقدس در حوزه موسیقی تولید شد نماد ایثار و اعتقاد هنرمندانی است که از رزمندگان الگو گرفتند.

وی گفت: جوانان ایران اسلامی فطرتی خداجو دارند و اجازه نمی‌دهند مسیر هنر به سمتی کشیده شود که دشمنان انقلاب و اسلام به دنبال آن هستند.

منتظر خاطرنشان کرد: توجه به مطالعات علمی در حوزه موسیقی از نیازهای اصلی جامعه است و نباید این تصور ایجاد شود که هر کس با گذراندن دوران مبتدی موسیقی می‌تواند خود را استاد بنامد.

مسئول انجمن موسیقی بسیج هنرمندان فارس در پایان گفت: در تولید یک اثر موسیقی باید به شعر آن توجه شود زیرا ما در کشوری زندگی می‌کنیم که پیشینه ادبیات آن از بسیاری کشورها قدیمی‌تر و درخشان‌تر است.

انتهای پیام/2448/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول