اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان خبر داد

افتتاح 77 پایگاه مقاومت به مناسبت هفته بسیج در زنجان

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: همزمان با هفته بسیج، 77 پایگاه مقاومت در استان زنجان افتتاح می‌شود.

افتتاح 77 پایگاه مقاومت به مناسبت هفته بسیج در زنجان

رضا حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج، 18 حوزه مقاومت در استان زنجان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه 220 عنوان برنامه در هفته بسیج در استان زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: 853 برنامه از سوی بخش‌های مختلف سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در این هفته برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از افتتاح 109 پروژه فرهنگی و ورزشی همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: پروژه‌های فرهنگی و ورزشی صالحین و 9 دی در استان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح باشگاه تیراندازی زنجان خاطرنشان کرد: سالن غذاخوری و آسایشگاه اردوهای راهیان نور نیز همزمان با هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی از بازسازی مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: برنامه‌های استان در پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

وی برگزاری همایش سیاسی و اردوهای بصیرتی همزمان با هفته بسیج را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: اردوهای فرهنگی و بصیرتی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته است.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه همایش امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب در هفته بسیج برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی از تجمع بزرگ بسیجیان در استان زنجان خبر داد و گفت: همزمان با پنجم آذر روز تشکیل بسیج و عاشورای حسینی این برنامه برگزار می‌شود.

حسینی از آمادگی بسیج در برابر تهدیدات دشمنان خبر داد و گفت: بسیجیان آماده مقابله با تهدیدات سخت، نیمه‌سخت و نرم دشمنان هستند.

وی با بیان اینکه بسیجیان با روحیه ولایتمداری و پشتیبانی از ولایت در عرصه‌های مختلف حضور جدی دارند، افزود: حمایت از رهبری از وظایف بسیجیان محسوب می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته بسیج با شعار بسیج در امتداد عاشورا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی از 30 آبانماه تا ششم آذرماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول