اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون روابط عمومی بنیاد حفظ آثار:

ولایت‌مداری و بصیرت ویژگی ممتاز بسیجیان است

خبرگزاری فارس: معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور شهادت‌‌طلبی، ولایت‌مداری و بصیرت را ویژگی بارز و ممتاز بسیجیان دانست و گفت: بسیج بازوی توانمند ولایت و ملت است.

ولایت‌مداری و بصیرت ویژگی ممتاز بسیجیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار داوود غیاثی‌راد بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در شرکت آذرآب اراک با اشاره به اینکه رشادت، شهامت، خدامحوری، اسلام‌خواهی، عدالت‌طلبی، ظلم‌ستیزی و دفاع از مظلوم از دیگر ویژگی‌های بسیجیان است، اظهار داشت: دشمنان باید بدانند تا زمانی که روحیه و تفکر بسیجی در ایران اسلامی جاری و ساری است، بدخواهان این نظام نخواهند توانست ضربه‌ای به این مملکت بزنند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی با بهره‌مندی از تجربه‌های گرانقدر دوران دفاع مقدس و حرکت در مسیر تحقق آرمان‌های امام راحل و شهیدان والامقام در اوج عزت و اقتدار است بیان کرد: ایران اسلامی با محوریت رهبر معظم انقلاب به خوبی با نقشه‌ها و تفرقه‌افکنی دشمنان آشنا است و از این راه بیگانگان به جایی نخواهند رسید و تهدیدهای واهی دشمنان علیه انقلاب اسلامی بی‌اثر خواهد بود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور تصریح کرد: بسیجیان امروز همانند سایر قشرهای مختلف جامعه آماده جانفشانی در راه انقلاب هستند و با روحیه شهادت‌طلبی خود اجازه کوچک‌ترین تحرکی به دشمنان را نمی‌دهند.

غیاثی‌راد با بیان اینکه بسیجیان بازوان توانمند ولایت فقیه هستند ادامه داد: بسیجیان همچون درخت تنومندی هستند که ریشه و بنیاد آن روزبه‌روز تنومندتر و محکم‌تر می‌شود.

وی افزود: با وجود بسیجیان تمام توطئه‌های دشمنان خنثی و نقش بر آب خواهد شد چرا که بسیجیان وفاداری خود را به اسلام و ولایت فقیه از ابتدا تاکنون به اثبات رسانده‌اند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با اشاره به نقش بسیجیان در اقتصاد گفت: مهم‌ترین نقش بسیج در اقتصاد فرهنگ‌سازی است که می‌طلبد بسیجیان به خوبی به این وظیفه خود عمل کنند.

غیاثی‌راد با تاکید بر اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی موجب بالندگی و پویایی همه جانبه کشور خواهد شد، اظهار داشت: امروز نیز بسیجیان باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی که از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بیش از پیش تلاش کرده تا تحریم‌ها و فشارهای دشمنان بی‌اثر شود.

انتهای پیام/87001/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول