اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شوشتر:

بسیج حرف‌های زیادی برای گفتن دارد / فرهنگ بسیجی نهادینه شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شوشتر گفت: بسیج دارای توانمندی‌های فراوانی است و در عرصه‌های فرهنگی و دفاعی در کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بسیج حرف‌های زیادی برای گفتن دارد / فرهنگ بسیجی نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام عادل حمیدی‌نسب عصر امروز در دیدار فرماندهان رده‌های مختلف بسیج شهرستان با امام جمعه اظهار داشت: بسیج و ابتکار راه‌اندازی آن نعمتی الهی برای نظام و مردم ایران اسلامی به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه بسیج نقش مهم بازدارندگی دشمنان دارد، افزود: بسیج دارای توانمندی‌های فراوانی است و در عرصه‌های فرهنگی و دفاعی در کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

حمیدی‌نسب با اشاره به اینکه تقارن هفته بسیج و ایام محرم بسیار مبارک است، خاطر نشان کرد: این تقارن مبارک باید باعث ترویج بیش از پیش فرهنگ بسیجی و عاشورایی در جامعه شود.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا در این روزها بار دیگر رشادت‌های بسیجیان را به گوش جوانان برسانیم و در راستای ترویج این فرهنگ در جامعه گام‌های اساسی برداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این دیدار فرماندهان رده‌های مختلف بسیج در سطح شهرستان شوشتر حضور داشتند و از رهنمود‌های امام جمعه بهره مند شدند.

انتهای پیام/72006/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول