اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان خبر داد

کسب مقام نظام مهندسی سیستان‌وبلوچستان در اجرای مقررات ساختمانی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان گفت: نظام مهندسی سیستان و بلوچستان توانست در سال 90 در اجرای استانداردهای کیفیت در نظارت و اجرای مقررات ملی ساختمان، مقام برتر را به دست آورد.

کسب مقام نظام مهندسی سیستان‌وبلوچستان در اجرای مقررات ساختمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رسول بیجار در جلسه تودیع و معارفه هیئت مدیره دوره پنجم و ششم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اظهار داشت: هیئت مدیره دوره پنجم توانست در راستای کنترل، اجرای ضوابط، اصول فنی، ایمنی و بهداشت رفاه به منظور حفظ سرمایه‌های ملی و ارتقاء شهری، گام‌های بلندی در مدت سه سال بردارد.

وی با اشاره به اینکه اعضای این هیئت مدیره در شورای هیئت رئیسه نظام مهندسی کشور حضور فعال داشته و مجری مصوبات دوره پنجم و آموزش کمیته اشتغال در سطح کشوری نیز بوده‌اند.

رئیس هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان انتخاب 90 درصد از اعضای دوره پنجم را برای ورود به مرحله ششم بیانگر موفقیت، رضایتمندی نیروهای متخصص این مجموعه دانست.

بیجار با قدردانی از اعضای کارآمد و توانمند دوره پنجم، آرزوی موفقیت به موازات حفظ شئون و ضوابط مقررات ساختمان و ارتقاء آبادانی برای دوره ششم را کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این مراسم با ارائه گزارشی از روند اجرای چگونگی انتخابات دوره ششم گفت: 51 نفر کاندید در رشته‌های عمران، معماری، برق و مکانیک ثبت‌نام کردند و در شهرسازی، ترافیک و نقشه‌برداری متقاضی نداشتیم که تمامی کاندیداها پس از انجام فرآیند استعلام تأیید و 40 نفر برای انتخابات به مرحله نهایی راه یافتند.

ابوالفضل باقرنیا افزود: انتخابات این مرحله برای نخستین بار کاملاً الکترونیکی انجام شد و پس از تأیید مراحل صحت انتخابات، 90 درصد اعضای هیئت مدیره دوره پنجم برای دوره ششم رأی اعتماد گرفتند.

وی ابراز امیدواری کرد: پس از این شاهد بهترین و ایمن‌ترین ساخت و سازها مطابق با استانداردهای ملی در استان باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان یادآور شد: سازمان نظام مهندسی سیستان و بلوچستان با تشکیل کمیته فرهنگی و با مشارکت معاونت استانداری توانسته در زمینه‌های فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی و صدور پروانه کار، آموزش و ارتقاء سطح مهارت کارگران، شرکت فعال در جشنواره سالانه، تشکیل هشت دفتر نمایندگی در شهرهای استان، همکاری با سازمان‌های مربوطه و اجرای صحیح و دقیق در فعال‌کردن رشته‌های معماری، مکانیک، برق و عمران گام‌های مؤثری بردارد.

انتهای پیام/75003/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول