اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه:

ساخت و ساز پروژه‌های عمرانی در سطح استان کرمانشاه فعال است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: مسئولان عمرانی وظیفه دارند که با رابطه حسنه و تعامل خوب با پیمانکاران کار اجرایی پروژه‌های عمرانی را پیش ببرند.

ساخت و ساز پروژه‌های عمرانی در سطح استان کرمانشاه فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حیدر مطاعی صبح امروز پنج‌شنبه در جلسه شورای فنی استان کرمانشاه اظهار کرد: به منظور نظارت و ارزیابی پروژه‌های عمرانی استان میزان پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها به ‌صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد‌.

مطاعی با اشاره به اینکه ساخت و ساز پروژه‌های عمرانی در سطح استان فعال است، افزود: اجرای دقیق این پروژه‌ها در زمان مقرر در پیشبرد اهداف و برنامه‌های استان تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه در مواردی پیشرفت فیزیکی واقعی پروژه‌ها با تاخیر روبه‌رو است، تصریح کرد: از مسئولان کمیته نظارت شورای فنی می‌خواهیم که در نظارت‌های خود با جدیت عمل کنند و هیچگونه کوتاهی و قصوری را پذیرا نباشند.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه ادامه داد: مدیران دستگاه‌ها‌ی اجرایی موظف هستند که نهایت همکاری را با پیمانکاران پروژه‌های عمرانی داشته باشند.

مطاعی همچنین پیمانکاران را بازوان اجرایی پروژه‌های عمرانی عنوان کرد و گفت: مسئولان عمرانی وظیفه دارند که با رابطه حسنه و تعامل خوب با پیمانکاران کار اجرایی پروژه‌های عمرانی را پیش ببرند.

انتهای پیام/2700/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول