اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام مهندسی آذربایجان‌غربی خبر داد

افزایش 10 درصدی مشارکت انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس نظام مهندسی آذربایجان‌غربی گفت: مشارکت در انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی آذربایجان‌غربی در دور ششم نسبت به دور پنجم 10 درصد افزایش یافته است.

افزایش 10 درصدی مشارکت انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جعفر هاشم‌زاده در مراسم تودیع و معارفه هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی آذربایجان‌غربی که در سالن جلسات نظام مهندسی آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: در دور ششم انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی آذربایجان‌غربی نسبت به دور پنجم شاهد افزایش 10 درصدی مشارکت مهندسان هستیم.

وی با بیان اینکه در این زمینه نسبت به میانگین کشوری در سطح پایین‌تری قرار داریم، تصریح کرد: افزایش این مشارکت نشان از افزایش توجه و امید اعضای نظام مهندسی به سازمان نظام مهندسی است.

هاشم‌زاده با اشاره به اهمیت فعالیت سازمان نظام مهندسی، افزود: سازمان نظام مهندسی سازمانی است که می‌شود به آن بی‌مهری کرد ولی نمی‌شود آن را نادیده گرفت.

رئیس نظام مهندسی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نبود نظام مهندسی غیرممکن است، خاطرنشان کرد: خدمتی که توسط این سازمان ارائه می‌شود نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

هاشم‌زاده با اشاره به تعداد اعضای سازمان نظام مهندسی آذربایجان‌غربی، گفت: این سازمان در ابتدای کار هیئت مدیره پنجم دارای 4 هزار و 800 عضو بود که این تعداد در حال حاضر به 8 هزار و 600 نفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه دوره پنجم هیئت مدیره نظام مهندسی استان عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته است، اظهار داشت: بهترین قاضی برای عملکرد این دوره اعضای سازمان نظام مهندسی استان هستند.

هاشم‌زاده اعلام کرد: نظام مهندسی مبرا از عیب نیست ولی تلاش شده این معایب به حداقل برسد.

انتهای پیام/61001/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول