اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تاکید کرد

استفاده از روش‌های نوین کشورهای همسایه در ساخت‌وسازها

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به‌کارگیری روش‌های نوین و بهره‌گیری از توان و دانش مهندسان کشورهای همسایه را با هدف اشتغال‌زایی و ارتقای کیفیت مهم دانست.

استفاده از روش‌های نوین کشورهای همسایه در ساخت‌وسازها

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، سید علی اسد در دیدار با اعضای هئیت رئیسه سازمان نظام مهندسی استان، آزادگی و دینداری را دو اصل مهم قیام امام حسین (ع) برشمرد و افزود: الگوپذیری از رفتار و منش ائمه اطهار (ع) می‌تواند راه سعادت و نیک بختی را برای مسلمانان خاصه خدمتگزاران در دستگاه‌های اجرایی و اداری روشن و نورانی سازد.

وی اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان با پتانسیل بسیار قوی فنی و تخصصی یکی از نهادهای برتر در جامعه بوده که در راستای تحقق اهداف قانون نظام مهندسی ساختمان تشکیل شده است.

اسد بیان داشت: با درایت و تفکر مثبت اعضای سازمان نظام مهندسی استان، اعضای هئیت رئیسه دوره جدید این سازمان نیز همچون اعضای قبلی از نیروهای متعهد، کارآمد، متخصص و جوان بوده که امید است با دارا بودن این فاکتورها گام‌های ارزنده‌ای برای اعتلا و ارتقاء ساخت‌وساز‌ها و موارد از این دست در مازندران برداشته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران خواستار همدلی، وحدت و تعامل مجموعه راه و شهرسازی و نظام مهندسی استان شد و تصریح کرد: نظارت دقیق، تقویت و ارتقاء کیفیت ساخت‌وسازها در مازندران حاصل همدلی و تعامل این دو مجموعه است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در این نشست پیشنهاد بکارگیری روش‌های نوین و همچنین بهره‌گیری از توان و دانش مهندسان کشورهای دیگر از جمله کشورهای همسایه را با هدف اشتغال‌زایی و ارتقاء کیفیت ارائه داد.

وی تاکید کرد: استفاده از مهندسان با تجربه و مجرب می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه‌های ساختمانی و همچنین مصرف بهینه از مصالح و امکانات موثر باشد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران نیز در این نشست ضمن قدردانی از دست اندرکاران و هیئت اجرایی انتخابات دوره ششم گفت: امید است حاصل این انتخابات ارتقای کیفیت ساخت و ساز در استان را به دنبال داشته باشد.

مصطفی خاوری‌نژاد با ارائه گزارش عملکرد سازمان نظام مهندسی در دوره پنجم خاطر نشان کرد: در حال حاضر این سازمان برای رعایت مسایل فنی و مهندسی تیم‌های اجرایی مختلفی را در سطح استان راه‌اندازی کرده تا با حضور در محل پروژه‌ها نسبت به کیفیت و ارتقاء ساخت و سازها نظارت دقیق‌تری داشته باشد.

خاوری‌نژاد خواستار بکارگیری مهندسان این مجموعه در پروژه‌های راهسازی راه و شهرسازی استان شد.

انتهای پیام/86003/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول