اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد

افزایش بی‌رویه ساخت و ساز غیرمجاز در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ساخت و ساز غیرمجاز در آذربایجان‌غربی روز به روز در حال افزایش است.

افزایش بی‌رویه ساخت و ساز غیرمجاز در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه خلیل محبت‌خواه در مراسم تودیع و معارفه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی آذربایجان‌غربی که در سالن جلسات نظام مهندسی آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از تخصصی‌ترین سازمان‌ها در ساخت و ساز و ابنیه کشور نظام مهندسی است.

وی با تاکید بر پویا نگه داشتن این سازمان، تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی استان باید در اوج نگه داشته شود.

محبت‌خواه خطاب به هیئت مدیره جدید نظام مهندسی استان، افزود: عضو هیئت مدیره شدن نظام مهندسی برای ما مورد قبول نیست باید در این راه ایثار انجام دهید.

وی با اشاره به تاسیس دفتر نظام مهندسی ارومیه توسط هیئت مدیره دور پنجم نظام مهندسی، خاطرنشان کرد: اقدامات شاخص و این چنین باید در دور‌ جدید نظام مهندسی نیز مشاهده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز، گفت: در حال حاضر ساخت و ساز غیرمجاز در استان غوغا می‌کند و لازم است تا در این زمینه ناظران ساختمانی به نقش خود به خوبی عمل کنند.

محبت‌خواه با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز در ارومیه فضای شهر را به هم زده است، اظهار داشت: لازم است تا در این زمینه نظام مهندسی قوی‌تر از گذشته وارد عمل شود.

وی با انتقاد از این وضعیت، گفت: برخی از همکاران نیز با افرادی که اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می‌کنند، همکاری می‌کنند که لازم است جلوی این چنین اقداماتی گرفته شود.

محبت‌خواه با تاکید بر همراهی هر چه بیش‌تر نظام مهندسی با سایر ارگان‌های دخیل در زمینه شهرسازی، تصریح کرد: نظام مهندسی عضو ثابت جلسات عمرانی به ویژه در زمینه مدیریت عمران شهری است.

وی با بیان اینکه مهندسان نظام مهندسی باید فعال‌تر از گذشته وارد مسائل شهرسازی شوند، افزود: نباید بحث مدیریت شهری سبک شمرده شود.

انتهای پیام/ 61001/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول