اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه خبر داد

تغییر 58 درصدی اعضای هیئت مدیره‌های نظام مهندسی کشور

خبرگزاری فارس: معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه‌ و شهرسازی گفت: 58 درصد اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان کشور در استان‌های مختلف تغییر کرده‌اند.

تغییر 58 درصدی اعضای هیئت مدیره‌های نظام مهندسی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی، ابوالفضل صومعه‌لو در نشست با اعضای سازمان نظام مهندسی خراسان‌رضوی اظهار کرد: در ششمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشور، افراد اجرایی رای کمی آورده‌اند و عمدتا اساتید دانشگاه و کسانی که پروانه اشتغال نداشته‌اند در انتخابات برگزیده شده‌اند.

وی با اشاره به افزایش مشارکت در ششمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان کشور، افزود: در این دوره از انتخابات در استان‌های تهران و البرز مجموعا 10 هزار نفر شرکت کرده‌اند در حالی‌که در دوره قبل تعداد شرکت کنندگان در دو استان مزبور 6 هزار و 400 نفر بوده است.

صومعه‌لو برگزاری ششمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشور به صورت دیجیتال و در قالب نرم‌افزار را یکی از اقدامات مهم عنوان کرد و افزود: این انتخابات در 24 استان کشور به صورت همزمان و در قالب نرم‌افزار برگزار شد و فقط در سه استان به دلایل کمبود امکانات نرم افزار، پیاده‌سازی نشد و شمارش آرا به‌صورت دستی انجام شد.

معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در ادامه سخنانش اصلاح آئین‌نامه مقررات ملی ساختمان و بازنگری گرایشات در برخی از رشته‌های دانشگاهی مرتبط با ساختمان در کمیسیون هم‌ارزی را از اقدامات در حال اجرا عنوان کرد.

صومعه لو با اشاره به اجرای پروژه‌های مسکن مهر در سطح کشور گفت: اقدامات مسکن مهر تبلور تمام تجربه 40 ساله وزارت مسکن است.

وی در پایان خواستار نهادینه شدن جایگاه نظام مهندسی و ارزش خدمات نظام مهندسی در سطح کشور شد و گفت: رضایت مردمی در این راستا باید مورد توجه ویژه قرار داشته باشد.

محمدرضا اخوان عبداللهیان، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی نیز در این جلسه گفت: ششمین دوره انتخابات نظام مهندسی در استان خراسان رضوی، به ‌دنبال تمهیدات انجام شده باشکوه خاصی برگزار شد.

عبداللهیان افزود: در این انتخابات تمامی اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند و این امر یک ارزیابی خوب و نشان‌دهنده دیدگاه مثبت مهندسان به اعضای هیئت‌مدیره است.

وی تاسیس و راه‌اندازی دفتر ارتباط با نمایندگان مجلس در سازمان نظام مهندسی خراسان‌رضوی را یکی از اقدامات مهم عنوان کرد و افزود: از طریق تقویت ارتباط با نمایندگان مجلس می‌توان جایگاه نظام مهندسی در کشور را ارتقا داد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول