اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ویژه کاشان خبر داد

تشکیل اتاق فکر ستاد احیای امر به معروف کاشان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه کاشان از تشکیل اتاق فکر در معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان خبر داد.

تشکیل اتاق فکر ستاد احیای امر به معروف کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان محمد رضوان‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اتاق فکر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان، مدیران چهارگانه ستاد احیای به همراه چهار نفر مشاور از اساتید و پیشکسوتان ماهیانه یک جلسه برگزار می‌کنند که در نهایت از طریق همفکری اعضا درباره موضوعات مختلف تصمیم‌گیری می‌شود.

وی همچنین با اشاره به آغاز فعالیت بازرسی معاونت ادارات و کارخانجات ستاد اجرایی احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان عنوان کرد: تاکنون 158 مورد بازرسی توسط بازرسان این معاونت انجام و گزارشات آن ارائه شده است.

معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان از تشکیل 116 شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و کارخانجات این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد شورا، 78 شورای امر به معروف و نهی از منکر در مدیریت ادارات این شهرستان فعالیت دارند که دارای 145 نفر عضو است.

رضوان‌نژاد افزود: 78 شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات این شهرستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون 153 جلسه برگزار کرده‌اند که این جلسات 635 مصوبه به همراه داشته است.

این مسئول با اشاره به فعالیت 24 شورای امر به معروف و نهی از منکر در مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان کاشان بیان داشت: 128 نفر در 24 شورای امر به معروف و نهی از منکر مراکز درمانی و بهداشتی این شهرستان عضویت دارند.

وی یادآور شد: شوراهای امر به معروف مراکز درمانی بهداشتی شهرستان کاشان از ابتدای سال‌جاری تاکنون 98 جلسه برگزار کرده‌اند که حاصل آن 488 مصوبه بوده است.

رضوان‌نژاد با بیان اینکه 256 تذکر لسانی طی هشت ماه گذشته در مراکز بهداشتی درمانی شهرستان کاشان داده شده است ابراز داشت: تذکرات لسانی انجام شده با استفاده از شیوه‌های آموزشی صورت گرفته که بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی همچنین از فعالیت 24 شورای امر به معروف و نهی از منکر در مراکز آموزشی این شهرستان خبر داد و متذکر شد: این تعداد شورا در 14 مرکز آموزشی این شهرستان فعالیت دارند.

انتهای پیام/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول