اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

صهیونیست‌ها در آینده نزدیک آتش‌بس را ذلیلانه قبول می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به کشتار مردم غزه توسط اسرائیل اضافه کرد: خون شهدا به کمک مردم غزه آمده و در آینده نزدیک دشمن آتش‌بس را ذلیلانه قبول می‌کند.

صهیونیست‌ها در آینده نزدیک آتش‌بس را ذلیلانه قبول می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی در همایش مدیران روابط عمومی‌های استان زنجان اظهار کرد: دولت نهم و دهم هفت سال کار کرده و امسال سال آخر دولت و ماحصل هفت سال گذشته است.

وی با اشاره به اینکه در دولت نهم و دهم اقدامات بسیاری در زمینه محرومیت‌زدایی و همچنین خدمت به مردم انجام شده است، اضافه کرد: این امر با تلاش و همکاری و عشق به خدمت‌گذاری به مردم حاصل شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در ادامه با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده توسط دولت نهم و دهم افزود: مسکن مهر یکی از افتخارات بزرگ دولت نهم و دهم است.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه مسکن مهر موجب محرومیت‌زدایی شده است، اضافه کرد: این اقدام همچنین موجب اشتغالزایی برای افراد بسیاری شده است.

احمدی در بخش دیگری از تحریم‌های اعمال شده توسط دشمنان بر علیه کشور اضافه کرد: خوشبختانه با کمک و راهنمایی‌های داهیانه رهبری و تلاش دولت خدمت‌گذار علی‌رغم تحریم‌های بسیار دشمنان ایران اسلامی به موفقیت‌های بسیاری دست یافته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ایران رتبه 16 جهانی را از نظر رشد علمی دارد، اضافه کرد: این امر با تلاش و همکاری حاصل شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشتار مردم غزه توسط اسرائیل اضافه کرد: خون شهدا به کمک مردم غزه آمده و در آینده نزدیک دشمن آتش‌بس را ذلیلانه قبول می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع روابط عمومی و ایجاد شورای اطلاع‌رسانی در استان افزود: روابط عمومی نقش مهمی در انعکاس عملکرد یک دولت دارد و ایجاد شورای اطلاع‌رسانی نیز با همکاری روابط عمومی‌های استان حاصل شده است.

انتهای پیام/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول