اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

ساخت واحدهای مسکن مهر دهگلان 85 درصد پیشرفت دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان از پیشرفت 85 درصدی طرح مسکن مهر در این شهرستان خبر داد.

ساخت واحدهای مسکن مهر دهگلان 85 درصد پیشرفت دارد

محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: طرح مسکن مهر دهگلان در قالب یک مجتمع مسکونی 272 واحدی در حال ساخت است که در اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح و در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان دهگلان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 120 واحد از این مجتمع 272 واحدی در مرحله اجرای نازک‌کاری و 152 واحد آن در مرحله اجرای نصب درب و پنجره است که انتظار می‌رود بخش زیادی از این پرو‍ژه تا پایان اردیبهشت سال آینده در اختیار افراد قرار گیرد.

وی اضافه کرد: طرح مسکن مهر یکی از ارزشمندترین خدمات دولت و نظام اسلامی به مردم به ویژه قشر مستضعفی است که هم‌اکنون بخش زیادی از آنها دارای مسکن و یا به زودی از نعمت مسکن برخوردار خواهند شد.

فرماندار دهگلان گفت: با مساعدت دولت خدمتگزار بیش از 4 هزار واحد مسکونی در این شهرستان در شهرها و روستاها مقام‌سازی شده است که 750 واحد از این تعداد در شهر و مابقی در روستاهای این شهرستان است.

رضایی افزود: سهم شهرستان دهگلان از طرح مسکن مهر 272 واحد بود که هم‌اکنون با سرعت مطلوبی در دست ساخت است.

وی گفت: در بخش مسکن روستایی نیز که خدمتی ارزشمند به روستاییان به شمار می‌آید در سال‌جاری برای 300 واحد مسکونی روستایی جذب اعتبار شده است.

فرماندار شهرستان دهگلان در پایان خاطرنشان کرد: تسهیلات احداث مسکن روستایی نیز به ازای هر واحد 12 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد به متقاضیان روستایی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول