اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل خبر داد

تحویل 2500 واحد مسکن مهر به متقاضیان در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: در استان اردبیل بیش از 2 هزار و 500 واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل شده است.

تحویل 2500 واحد مسکن مهر به متقاضیان در اردبیل

احمد حاجعلیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: پروژه مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر توسط بنیاد مسکن احداث می‌شود و استان اردبیل نیز دارای 20 شهر زیر 25 هزار که یکی از پروژه‌های عظیم مسکن مهر کشور در این استان در حال انجام است.

وی بیان داشت: مجموعاً سهمیه کل استان اردبیل در سال‌های 89، 90 و 91 حدود 6 هزار و 500 واحد مسکونی بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل ادامه داد: از این تعداد واحد مسکونی 95 درصد معرفی به بانک و 86 درصد عقد قرارداد شده و برای 86 درصد نیز فونداسیون‌ریزی انجام شده است.

این مسئول اضافه کرد: در این واحدها 76 درصد اسکلت‌کاری، 67 درصد سفت‌کاری،52 درصد نازک‌کاری و بیش از 2 هزار و 500 واحد تکمیل و تحویل داده شده است.

حاج‌علیزاده با بیان اینکه مسکن مهر شامل سه بخش خود مالک، تعاونی و مسکن مهر 99 ساله است، افزود: پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی خود مالک نسبت به سایر بخش‌ها از سرعت بیشتری برخوردار است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل یادآور شد: استان اردبیل در بحث مسکن مهر رتبه پنجم کشور را به دست آورده است.

وی بیان داشت: از سال 84 تا سال 90  سهمیه ما برای طرح ویژه بازسازی روستایی 55 هزار و 622 واحد مسکونی بوده است که از این تعداد 98 درصد تشکیل پرونده و معرفی به بانک شده است.

این مسئول تصریح کرد: بیش از 48 هزار واحد مسکونی عقد قرار داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در پایان سخنان خود ابراز داشت: دلیل ابلاغ نشدن سهمیه سال 91 این است که سهمیه سال 90 به طور کامل جذب نشده است ولی احتمال می‌رود سهمیه سال 91 حدود 8 هزار واحد مسکونی باشد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول